جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ستاد اسکان فرهنگیان لارستان میزبان مهمانان نوروزی

ستاد اسکان فرهنگیان لارستان میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان، با تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا ستاد اسکان مسافران نوروزی در اداره آموزش و پرورش لارستان…

ستاد اسکان فرهنگیان لارستان میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، با تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا ستاد اسکان مسافران نوروزی در اداره آموزش و پرورش لارستان فعال و به همین منظور جلسه ای در این خصوص در سالن رضوان اداره آموزش و پروش لارستان با حضور اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش،رفعت حقیقی معاونت پشتیبانی توسعه و قفقازی کارشناس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لارستان و مدیران مدارس عضو ستاد اسکان در سالن رضوان برگزار شد .

در ابتدای جلسه اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به اینکه لارستان رتبه سوم پذیرش مسافر را در سال های اخیر در سطح استان قبل از کرونا داشته پیش بینی می‌شود امسال نیز با استقبال مهمانان و مسافران نوروزی مواجه شویم.

اسماعیلی اضافه کرد به دلیل ممنوعیت استقرار چادر های مسافرتی در مکان های عمومی ممکن است ظرفیت مدارس ما نیز دچار مشکل شود از مدیران تقاضا کرد با توجه به اینکه در سال های گذشته جز شهرستان های برتر در استقبال و اسکان مهمانان نوروزی بوده ایم امسال نیز بهتر است با سعه صدر خود از مهمانان به خوبی پذیرایی تا مسافرین با رضایت و خاطره ای خوش شهرستان را ترک کنند

اسماعیلی بر اهمیت مسائل بهداشتی تاکید و بیان کرد : مدیران با توجه به شروع بیماری کرونا نظارت بر نکات بهداشتی دقت قابل توجهی داشته باشند.

همچنین مقرر شد با توجه به زمان باقی مانده مدیران با همکاری اداره مشکلات و محدودیت ها راشناسایی و در جهت رفع آن ها اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین