پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
تا پایان چهارم فروردین ماه انجام شد:

پذیرش 5000نفر روز از مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان شهر لار

تا پایان روز چهارم فروردین ماه قریب به پنج هزار نفر روز از مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان شهر لار پذیرش شدند.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

تا پایان روز چهارم فروردین ماه قریب به پنج هزار نفر روز از مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان شهر لار پذیرش شدند.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان ستاد اسکان فرهنگیان لارستان تا کنون رتبه چهارم در سطح استان فارس از حیث پذیرش مسافرین به خود اختصاص داده است.

در همین خصوص فیاض پور بازرس اداره کل آموزش و پرورش فارس که به اتفاق اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان و طاهری معاون پشتیبانی فرمانداری ویژه لارستان از ستاد مرکزی اسکان و مراکز اقامتی فرهنگیان لارستان بازدید می نمود در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از خدمات دهی مطلوب ستاد اسکان در لارستان تاکید کرد با توجه به افزایش سفرها و بارندگی در جنوب نیاز به اختصاص امکانات و تجهیزات و فضای بیشتری جهت میهمانان عزیز فرهنگی می باشد.

 گفتنی است در شهر لار ۱۵۰ کلاس درس و یک خانه معلم با ظرفیت پذیرش ۱۰ خانواده و باشگاه بزرگ فرهنگیان با ۲۵ سوییت و دو سالن غذا خوری پذیرای فرهنگیان عزیز از سراسر کشور می باشد.

یادآور می شود تا پایان روز چهارم فروردین ماه قریب به پنج هزار نفر روز از مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان شهر لار پذیرش شده اند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین