جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

قرارگاه مرکزی ویژه بررسی مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شود

امام جمعه شهر لار در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان گفت: تشکیل قرارگاه مرکزی ویژه بررسی مسائل موجود آموزش و پرورش ، راه حل مشکلات در این برهه…

امام جمعه شهر لار در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان گفت: تشکیل قرارگاه مرکزی ویژه بررسی مسائل موجود آموزش و پرورش ، راه حل مشکلات در این برهه از زمان است.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مختار موسوی خرم امام جمعه شهر لار، دکتر داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، مهندس عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان و اعضای جلسه در سالن رضوان مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای برنامه مهندس اخوان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، خبر از تکمیل مدارس لارستان در بحث کمبود معلم داد و گفت: به لطف خداوند و برنامه ریزی های دولت و مسئولین آموزش و پرورش، مشکلات کمبود معلم در منطقه لارستان مرتفع و تمامی کلاس های مدارس لارستان ، به تعلیم وتربیت دانش آموزان مشغول هستند.

وی ضمن حل مشکلات سرویس مدارس افزود: همچنین در بحث سرویس مدارس به مرحله اجرای کامل رسیده و بدون مشکل هستیم.

در ادامه امام جمعه لارستان یکی از نهادهای مؤثر و مهم را آموزش و پرورش دانست و گفت: از ظرفیت های خیرین برای پیشرفت فرزندان ایران اسلامی استفاده شود و همچینین هزینه ها را هدف دار و بهینه سازی کرده و در حد امکان از امکانات موجود استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از اصلی ترین کار در این برهه از زمان، تشکیل قرارگاه مرکزی جهت رفع مشکلات امروز مدارس و دانش آموزان و آسیب های اجتماعی است تا در اجرای برنامه های کلیدی بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

دکتر داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان ضمن تقدیر از برگزاری جلسه و ارائه راه کارهای امام جمعه برای رفع آسیب های اجتماعی، گفت: باید به این باور برسیم که آموزش و پرورش مادر همه تحولات است.

فرماندار ویژه لارستان پیشنهاد جلسات اختصاصی را جهت پیشبرد اهداف مطرح کرد و افزود: اگر با همه کمبودها، موفقیت های خوبی کسب کرده ایم، مدیون معلمان خوب وتدابیر موفقیت آمیز آنها هستیم.

در ادامه مسئولین واعضای جلسه به بررسی و مسائل روز در حوزه آموزش و پروش پرداختند که مصوبات زیر به تصویب رسید.

لزوم تشکیل قرارگاه مرکزی ویژه بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات مطروحه در زمینه آسیبهای اجتماعی، تقویت ظرفیت های مقطعی و نگاه جهادی بدون چشم داشت مالی، تشکیل جلسه با خیرین و جذب منابع مالی بترتیب اولویت آموزشی، اولویت سنجی در بحث نقل و انتقالات معلمان خصوصا با در نظر گرفتن بحث جوانی جمعیت، دعوت از متخصصان در شورای آموزش و پرورش و تبادل نظر بصورت تخصصی از مصوبات ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین