چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نمایش خلاقیت دانش آموزان لارستان در جشنواره «جابربن حیان»

با تلاش حوزه معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، نمایشگاه آثار علمی دانش آموزان پایه اول تا ششم لارستانی در قالب جشنواره «جابربن حیان» در سالن ضمن خدمت…

با تلاش حوزه معاونت آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، نمایشگاه آثار علمی دانش آموزان پایه اول تا ششم لارستانی در قالب جشنواره «جابربن حیان» در سالن ضمن خدمت (غدیر) لار برگزار شده  و  مورد بازدید و استقبال فرماندار ویژه لارستان ، اعضای شورای اسلامی شهر،مسوولان آموزش و پرورش و ادارات شهرستان ،اولیا و دانش آموزان قرار گرفت.

به گفته طیبه رخساری مدرس و داور این جشنواره، طرح جابربن حیان هفت سال است که در کشور اجرا می شود و دانش آموزان پایه اول تا ششم در سه بخش «طبقه بندی»، «نمایش علمی» و «طراحی، ساخت و آزمایش» آثار خود را ارائه می کنند. این آموزگار  افزود: در نمایشگاه امسال حدود ۱۱۰ طرح از مدارس مختلف لارستان عرضه شده و از بین آثار این نمایشگاه حدود ۲۰ طرح نیز به عنوان آثار برگزیده به نمایشگاه استانی راه پیدا خواهند کرد و آثار برتر استان نیز به مرحله کشوری می روند.

گفتنی است تاکنون چند طرح دانش آموزی از لارستان مقام های برتر استان را کسب کرده و به مرحله کشوری  راه یافته اند و بعضی از آنها نیز قابلیت ثبت اختراع دانش آموزی کسب کرده اند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین