شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تشریح برنامه‌های پیش‌رو آموزش و پرورش لارستان

در دیدار عیدانه اخوان با امام جمعه شهر لار؛ برنامه‌های پرورشی و آموزشی آموزش و پرورش لارستان تشریح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره…

در دیدار عیدانه اخوان با امام جمعه شهر لار؛ برنامه‌های پرورشی و آموزشی آموزش و پرورش لارستان تشریح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، عبدالحمید اخوان با همراهی شورای معاونین و کارشناسان با دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه شهر لار به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال جدید دیدار کردند.

در این دیدار معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان ضمن تبریک ماه نزول قرآن و تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز، گزارشی از عملکرد فعالیت‌های علمی و پرورشی و فرهنگی مجموعه ی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ را بیان و رویدادهای سال جدید را تشریح کرد.

رویداد بزرگ مسابقات قرآن،عترت و نماز چهارده گانه جنوب فارس به میزبانی لارستان، مسابقات تئاتر و سرود دانش آموزش در مقطع ابتدایی، امتحانات نهایی پایه‌های دهم تا دوازدهم، کنکور اردیبهشت‌ماه و تیرماه و … از مهمترین برنامه‌های پیش‌رو در ماه‌های آغازین سال ۱۴۹۳ می‌باشد.

در ادامه این دیدار، امام جمعه لارستان ضمن خوش آمد گویی، ماه مبارک رمضان را ماه مغفرت دانست و استفاده از برکات و اوقات این ماه را توصیه نمود.

وی در ادامه گفت : لارستان و جوانان لارستانی مستعد اجرای برنامه های تاثیرگذار و متعدد معنوی و فرهنگی و علمی و ورزشی هستند و در این زمینه‌ها سرآمد و الگوی کودکان و نوجوانان و جوانان ایران اسلامی خواهند بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تشریح برنامه‌های پیش‌رو آموزش و پرورش لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    دوستان و بزرگواران محترم، اقای موسوی امام جمعه لار میباشند ونه لارستان. اگر فراموش نکرده اید اقای ایت اللی امام جمعه لار بودند .به یاد داشته باشید لار مرکز منطقه ایست به نام لارستان بزرگ. بنابراین لارستان را کوچک نکنید که گناهی بزرگ مرتکب شده اید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین