پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان با معاون درمان وزارت بهداشت

سرپرست دانشکده برای تامین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص بیمارستان‌های لارستان، با معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده…

سرپرست دانشکده برای تامین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص بیمارستان‌های لارستان، با معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، به دنبال تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دکتر محسن سلمان پور، سرپرست دانشکده، جهت تامین تجهیزات و نیروی انسانی مراکز درمانی و بیمارستان‌های لارستان، امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه، وی با دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مشکلات مراکز درمانی و بیمارستان ها ، تامین تجهیزات تشخیصی از قبیل سی. تی. اسکن ،دستگاه آنژیو گرافی، رادیوتراپی این مراکز را خواستار شد.

در ادامه دکتر سلمان پور مسائل مربوط به حوزه پزشکان متخصص را مطرح کرد و از خدمات ارزنده آن ها تشکر کرد.

دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت با تقدیر از خدمات درمانی با کیفیتی که در دانشکده علوم پزشکی لار به مردم ارائه می گردد افزود: «جهت ارائه مشورت های لازم در حوزه درمان و مساعدت جهت حل مسائل آمادگی داریم» و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

یادآور می شود قائم مقام دانشکده رامین عوض پور، معاون توسعه دکتر اقتداری، معاون بهداشتی دکتر فزونی، رئیس حوزه ریاست خانم مریم فزونی و خیر نیک اندیش آقای یونس امیدوار در این دیدار دکتر سلمان پور را همراهی می کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین