پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد لارستان معرفی شد

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور مسئولان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، نشست معارفه رئیس دانشکده مهارت و…

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور مسئولان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، نشست معارفه رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه و کارکنان دانشکده مهارت و کارآفرینی در سالن کنفرانس شهید بزرگ‌نیا برگزار و آسیه کاویانی به‌عنوان رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان معرفی و از تلاش‌های ۳۰ ساله غلامعباس واحدپور در این دانشگاه و حوزه سما قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: عملکرد و فعالیت‌های درخشان مدارس و دانشکده سما در سال‌های گذشته زبانزد بوده و نشان از همدلی، تلاش و وفاق کارکنان این مجموعه دارد.

مهدی زارع عنوان کرد: راه‌اندازی دانشکده‌ مهارت و کارآفرینی گامی مهم و ارزشمند در تربیت نیروی ماهر و خلّاق است و این اقدام ارزشمند در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق توسعه شعار امسال می‌تواند بسیار مهم و نقش‌آفرین باشد.

وی بیان کرد: رشد کمّی و کیفی مدارس سما و دانشکده مهارت‌های کارآفرینی گواه آن است که امروز دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاهی موفق عمل کرده و قشر بزرگی از تربیت‌یافتگان این مجموعه علمی به‌عنوان کارشناسان، مهندسان، مدیران و مسئولان این کشور در حال خدمت به ایران اسلامی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر افزایش سطح کیفی دانشکده‌ مهارت و کارآفرینی این دانشگاه گفت: تدوین برنامه مدون شامل نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و ارائه مهارت‌آموزی متناسب با نیاز بازار کار شهرستان لارستان می‌تواند به‌عنوان یک نقشه راه در دستور کار این دانشکده باشد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تربیت نیروهای ماهر و خلّاق در دانشکده‌ مهارت و کارآفرینی باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین