سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

وعده سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان برای برنامه‌ریزی حل مشکلات دانشکده بهداشت اوز

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت:  با حضور مسیولان ذی ربط به این موضوع پرداخته و خواستار برنامه ریزی دقیق و با اولویت در این خصوص شده‌ام. به گزارش میلاد…

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت:  با حضور مسیولان ذی ربط به این موضوع پرداخته و خواستار برنامه ریزی دقیق و با اولویت در این خصوص شده‌ام.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر محسن سلمان پور در پی تحصن دانشجویان دانشکده بهداشت اوز به دلیل کمبودهای رفاهی اظهارداشت: در نخستین روزهای حضورم در مجموعه علوم پزشکی در سفر به اوز و بازدید از دانشکده بهداشت متوجه مشکلات جدی آن دانشکده شدم.

وی افزود: متاسفانه در این چند سال نگاه جدی و قابل قبولی به این دانشکده و دانشجویان آن به خصوص در حوزه رفاهی آن هم با وجود فاصله این دانشکده تامرکز شهر نشده که از این رو، برای جبران هرچه سریعتر نواقص گذشته در بدو شروع به کار معاون جدید آموزشی، در جلسات متعدد با حضور مسیولان ذی ربط به این موضوع پرداخته و خواستار برنامه ریزی دقیق و با اولویت در این خصوص شده ام.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با حضور دکترعبداللهی سرپرست معاونت آموزشی، در یک برنامه ریزی جامع، ان شاالله شاهد ایجاد فضایی عادلانه تر و مناسب تر خواهیم بود.

دکتر سلمان پور افزود: در حوزه آموزشی دانشجویی مشکلات عدیده ای وجود دارد که لازم است به همه آن ها رسیدگی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “وعده سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان برای برنامه‌ریزی حل مشکلات دانشکده بهداشت اوز”

  1. کارمند دانشکده بهداشت اوز گفت:

    دانشکده بهداشت اوز با ۵ رشته تحصیلی علوم تغذیه. به داشت عمومی. بهداشت. حرفه ای و مهندسی بهداشت محیط و…… در شهرستان اوز واقع اما از نظر امکانات آموزشی ورفاهی وکلا مدیریت آن دچار. مشکل. است که باید توجه بیشتری شود. از مسولین در لارستان تقاضای همکاری و مدیریت آنرا داریم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین