یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بهره برداری از محوطه و فضای سبز دانشکده بهداشت واحد اوز

آیین بهره برداری از محوطه و فضای سبز دانشکده بهداشت واحد اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با حضور محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه، محمدرضا…

آیین بهره برداری از محوطه و فضای سبز دانشکده بهداشت واحد اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با حضور محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه، محمدرضا عرفانی مشاور عالی، حاج عبدالرزاق شرافت بانی خیر دانشکده بهداشت، دکتر فاطمه سروی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، دکتر محمود خدادوست رییس دانشکده بهداشت و تنی چند از معاونان و مدیران مجموعه آیین افتتاح محوطه و فضای سبز دانشکده بهداشت واحد اوز برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این آئین ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند و همراهی مستمر بانی خیر دانشکده بهداشت اظهار داشت: زحمات همکاران اجرایی با هدف ارتقای سطح آموزشی در جنوب استان فارس باعث شده تا شاهد حضور کم نظیر نیک اندیشان در حوزه آموزش بوده و بتوانیم از آن به عنوان برگ برنده ی ارزشمندی در مذاکره با مسئولین وزارتی بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما در حوزه آموزش، ارتقا دانشکده بهداشت بوده است خاطر نشان کرد: مقوله سلف سرویس، گازرسانی به دانشکده و تامین فضای سبز به عنوان یکی از مطالبات دانشجویی مطرح بوده که با کمک تیم فنی دانشگاه موفق به تحقق این خواسته شده ایم.

دکتر سلمان پور تصریح کرد: حاج عبدالرزاق شرافت جز خیرینی هستند که هم گام با دانشکده پیش می رود و این اقدام بیش از پیش ارزشمند و ستودنی است.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشکده بهداشت، یک دانشکده اقماری است، اعتبارات به جای صرف شدن در مسیر پیشرفت آموزشی دانشکده، صرف هزینه های جاری و حقوق نیروی انسانی می شود لذا امیدواریم بتوانیم زیرساختهای رفاهی را با کمک مسئولین شهرستان تامین کرده و اعتبارات را صرف ارتقا آموزشی و علمی دانشکده نماییم.

رئیس دانشگاه با بیان این مطلب که هزینه ها باعث شده نتوانیم چشمه منابع را به سمت ارتقای آموزشی دانشکده بهداشت هدایت کنیم اذعان داشت: از بهمن ماه امسال اولین گروه از دانشجویان رشته صنایع غذای وارد مجموعه می شوند. امیدواریم که در تسریعِ تامین زیرساختهای این رشته نیز همراهی خیرین را با مجموعه داشته باشیم.

محمدرضا عرفانی مشاور عالی دانشگاه نیز بیان داشت: دانشکده بهداشت با همت حاج عبدالرزاق شرافت ساخته شده و با تلاش همکاران مجموعه پیشرفت کرده و امروز شاهد اتفاقات کم نظیری هستیم که در دانشکده بهداشت رقم خورده است.

محمود خدادوست رییس دانشکده بهداشت واحد اوز در این نشست با بیان این نکته که همت نیک اندیشان در راه اندازی و حمایت از دانشکده بهداشت ستودنی است، اظهار داشت: دانشکده بهداشت در برخی رشته ها، جزء تنها دانشکده های کلان منطقه ۵ است که رشته هایی نابی از جمله صنایع غذایی دارد.

وی با اشاره به سطح آموزش و تنوع قومیت دانشجویان پذیرفته شده در دانشکده بهداشت گفت: دانشجویان فارغ التحصیل این دانشکده سفیران خوبی برای مجموعه خواهند بود که در جای جای کشور به مردم این آب و خاک خدمت خواهند کرد.

این پروژه در زمینی به متراژ ۱۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به شکل مشارکتی ساخته شده است.

گفتنی است ۶ میلیارد از محل اعتبارات دولتی و ۱ میلیارد از مشارکت خیر خوش نام و بانی خیر دانشکده، حاج عبدالرزاق شرافت تامین شده است.

در این آیین رییس دانشگاه با اهدای لوحی از همت والای نیک اندیش پروژه قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بهره برداری از محوطه و فضای سبز دانشکده بهداشت واحد اوز”

  1. حکایت. دانشکده. بهداشت. شهرستان. اوز گفت:

    مسولین علوم پزشکی. قدر شناس خیرانی باشند که یک. تنه یک. دانشکده مهم بهداشت. را درشهرستان. اوز. با ۵. رشته تحصیلی. خیلی خوب در زیر مجموعه علوم پزشکی. منطقه از سال ۱۳۹۰. قرار. دادند و همواره در حال کمک کردن. به دانشکده هم. هستند اینشالله که مسولین. بتوانند. آنرا توسعه بیشتری. بدهند

  2. پویا ایزدی گفت:

    با تشکر از شما،
    ای کاش از دو کارشناس دفتر فنی که با وجود مشکلات زیاد از بدو ایده پردازی تا تحویل کار در این پروژه‌ سهیم بودند دعوت می شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین