یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

استادسرای “دکتر سیفایی” در دانشکده بهداشت اوز تا مهرماه به بهره برداری می رسد

استادسرای دکتر سیفایی در دانشکده بهداشت اوز به بهره برداری می رسد رئیس دانشکده بهداشت اوز در نشستی که با هیئت امنای این دانشکده داشت از تخصیص اعتبار دولتی برای…

استادسرای دکتر سیفایی در دانشکده بهداشت اوز به بهره برداری می رسد

رئیس دانشکده بهداشت اوز در نشستی که با هیئت امنای این دانشکده داشت از تخصیص اعتبار دولتی برای تکمیل استاد سرای دکتر عبدالحمید سیفایی و اتمام این پروژه تا مهرماه خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از اوز امروز، نشست هیئت امنای دانشکده بهداشت با حضوردکتر محمود خدا دوست رئیس و دکتر محمدی معاون پشتیبانی این دانشکده هفته گذشته برگزار شد. در این نشست رئیس دانشکده بهداشت از اتمام استاد سرای دکتر سیفایی تا مهرماه خبر داد.

دکتر حیدر محمدی معاون پشتیبانی این دانشکده گفت: پس از انجام تعهدات بخش خیر ساز این استادسرا و پرداخت هزینه ها از سوی خانم ها صالحه وطیبه سیفایی برای استاد سرای دکتر عبدالحمید سیفایی( برادرنیکوکاران)، پیگیری برای تامین تعهدات دولتی از طریق اعتبارات دانشکده بهداشت و دانشکده علوم پزشکی لارستان انجام شد که در مرحله اول در سالیان گذشته ۳۲۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

وی افزود: در سال جاری نیز معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تاسیسات برق و آب و فاضلاب، پنجره، جوشکاری، کاشی و سرامیک و…اختصاص یافته که با عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه مشغول به کار است و امیدواریم تا پایان مهرماه به بهره برداری برسد.

دکتر خدا دوست رئیس دانشکده نیز  از تغییر کاربری یکی از سالن های دانشکده برای تبدیل به سلف سرویس با هزینه دولتی نیز خبر داد و خواستار مساعدت نیکوکاران برای مشارکت در طراحی و اجرای فضای سبز در دانشکده شد که هیئت امنا آمادگی خود را برای پیگیری و تامین ۵۰ درصد هزینه فضای سبز را اعلام کرد.

پیگیری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین ۵۰ درصد از هزینه ساخت خوابگاه یا آشپزحانه صنعتی از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد و مقرر گردید نتیجه آن پس از استعلام از وزارت بهداشت توسط رئیس دانشکده اعلام تا تصمیم گیری شود.

به گزارش مهندس شریف بازرگانی نماینده خیرین این پروژه، استاد سرای دکتر عبدالحمید سیفایی با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده می شود. در این مجموعه ۸ واحد برای اسکان اعضای هیئت علمی دانشکده تعبیه شده است و نیکوکاران این پروژه تا پایان سال ۹۸ و با نرخ و قیمت سال های ۹۷ و ۹۸ یک میلیارد تومان برای ساخت این استاد سرا هزینه کرده اند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استادسرای “دکتر سیفایی” در دانشکده بهداشت اوز تا مهرماه به بهره برداری می رسد”

  1. شهروند اوز گفت:

    ما هر چه داریم از همت خیران ونیک اندیشان است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین