جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده بهداشت اوز:

سلمان پور:انتخاب رئیس جدید دانشکده اوز در راستای مهاجرت معکوس نخبگان بوده است،‌تلاش شبانه روزی بدون هیچگونه باج دهی را توقع دارم

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: باتوجه به اینکه ارتقای دانشکده از مسیر توسعه آموزش محقق می شود، انتصاب دکتر خدادوست نیز با همین هدف و در راستای مهاجرت معکوس…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: باتوجه به اینکه ارتقای دانشکده از مسیر توسعه آموزش محقق می شود، انتصاب دکتر خدادوست نیز با همین هدف و در راستای مهاجرت معکوس نخبگان صورت گرفته است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان،  مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده بهداشت اوز با حضور دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان و مقامات شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت:‌ با توجه به حضور پیشکسوتان و اساتید حاضر به خوبی می توان وزن سنگین دانشکده بهداشت را در شهرستان اوز متوجه شد. وی پذیرفتن مسیولیت در چنین شرایطی را بسیار سخت برشمرد و افزود: سرپرست جدید دانشکده بهداشت فرزند همین خطه بوده و انتصاب او در راستای مهاجرت معکوس نخبگان صورت گرفته است.

سلمان‌پور  با اشاره به جشن هفته خوابگاه ها و با بیان اینکه درد دل دانشجویان را بی واسطه شنیدم اظهارداشت: مطالب دیکته شده ای که توسط دبیر شورای صنفی دانشجویان بیان و بصورت گزینشی در یک رسانه منعکس شد، به خوبی وضعیت آموزشی و رفاهی دانشکده ای را که تحویل گرفته ایم و چالش‌های پیش روی معاون جدید آموزشی، این فرد متخصص علمی، متواضع و کاربلد و همچنین رییس جدید دانشکده بهداشت را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شاهراه تبدیل دانشکده به دانشگاه از مسیر توسعه آموزش میگذرد افزود: در این مسیر هم یاریگر دکتر خدادوست و هم مطالبه گر باشید تا در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی دانشکده بیش از پیش قدم بردارد.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: از رییس جدید دانشکده تلاش شبانه روزی بدون هیچگونه باج دهی را توقع دارم. سلمان پور با برشمردن دیگر انتظارات خود از سرپرست جدید دانشکده بهداشت اوز بیان کرد: گسترش و تعمیق ارتباط با وزارت خانه، ارتقا شاخص های پژوهشی و علمی در استفاده از ظرفیت اساتید هیات علمی، اهتمام ویژه در راه اندازی رشته های جدید بویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی، توجه ویژه به بحث رفاهی و فرهنگی دانشجویان و اساتید همچنین استفاده از ظرفیت خیرین والاهمت اوز از جمله مواردی است که از جانب دکتر خدادوست باید مورد توجه قرار گیرد.

یادآور میشود طی حکمی از سوی دکتر سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان،‌دکتر محمود خدادوست به سمت رئیس دانشکده بهداشت اوز منصوب و معارفه گردید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “سلمان پور:انتخاب رئیس جدید دانشکده اوز در راستای مهاجرت معکوس نخبگان بوده است،‌تلاش شبانه روزی بدون هیچگونه باج دهی را توقع دارم”

  1. کارمند معاونت آموزشی دانشگده گفت:

    صحبت های زیبایی است اینشالله که درعمل هم مردم آنرا لمس کنند وگرنه بسیار حرفه‌ای ناب دراین سالها زده شده است واوضاع همین است که می بینم امیدواریم که نتایج مهاجرت معکوس. را به عینه مشاهده کنیم

  2. جهت اطلاع ریاست علوم پزشکی لارستان گفت:

    از همکاری در گراش شنیدم که تماسهایی با مسولین وفعالین اجتماعی در شهرستان اوز در جریان است که شاید بتوان شبکه بهداشت و درمان وداشکده اوز را زیر مجموعه گراش قرار دهند وبه آنها قول دادن کلیه دستگاهها وتجهیزاتی مانند سی تی اسکن وبخش icu وپزشکان ثابت متخصص و.
    .داده اند وفاصله وبعد مسافت راهم نسبت به گراش مطرح کرده اند ومسولین گراش در صدد ارتقای به دانشگاه علوم پزشکی ازین امکانات هستند. لاری هستم ساکن در گراس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین