پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سلمانپور احکام دستیار ویژه وزارتی و مشاور عالی علوم پزشکی لارستان را امضا نمود

دکتر محسن سلمان‌پور رییس علوم پزشکی لارستان طی حکمی، رامین عوض‌پور رییس دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان را با حفظ سمت به عنوان دستیار ویژه ریاست در امور وزارتی و…

دکتر محسن سلمان‌پور رییس علوم پزشکی لارستان طی حکمی، رامین عوض‌پور رییس دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان را با حفظ سمت به عنوان دستیار ویژه ریاست در امور وزارتی و عضو ثابت هیئت رییسه منصوب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، وی همچنین در حکمی جداگانه دکتر محمدرضا عرفانی، رییس مرکز جامع خدمات سلامت خلیلی‌‌آزاد را نیز با حفظ سمت به عنوان مشاور عالی ریاست منصوب کرد.

جناب اقای رامین عوض پور
رئیس محترم دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان

با سلام
احتراما با توجه به اینکه تعالی مجموعه علوم پزشکی لارستان در تعامل مستمر و عمیق با مجموعه وزارتی می باشد، با عنایت به سوابق حضور و آشنایی جنابعالی به سطوح مختلف وزارتی، نظر به تجربه و تعهد، با حفظ سمت شما را به عنوان “دستیار ویژه ریاست در امور وزارتی و عضو ثابت هیئت رئیسه” منصوب می نمایم. امید است با اتکال به پروردگار متعال و استفاده از تمامی ظرفیت های دانشگاهی، منطقه ای و فرامنطقه ای، در انجام امور محوله موفق و منصور باشید.

متن حکم مشاورعالی:

جناب آقای دکتر محمدرضا عرفانی
مدیر محترم مرکز خدمات جامع سالمت خلیلی آزاد

احتراما با عنایت به سوابق مدیریتی و آشنایی به منطقه، همچنین نظر به تجارب، تخصص و تعهد جنابعالی در حوزه سلامت، شما را با حفظ سمت به عنوان “مشاور عالی ریاست دانشکده” منصوب مینمایم. اهم انتظارات اینجانب هم افزایی با نهادهای سطح منطقههماهنگی بین بخشی و ایجاد یکپارچگی در بین ارکان و حوزه های مختلف دانشگاه، حضور و پایش مستمر فعالیت کمیته های دانشگاهی خواهدبود.

امید است با بکارگیری کلیه ظرفیت های ارتباطی و اجرایی در راستای رشد و ارتقای همه جانبه مجموعه علوم پزشکی لارستان کوشا باشید. توفیق خدمت و موفقیت روزافزون شما را از خداوند منان خواهانم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین