چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش حقوق ۱۰۰ نفر از اقشار کم درآمد علوم پزشکی لارستان با اعمال مدرک و ارتقای گروه

 بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان، اقدامات لازم جهت اعمال مدرک، تغییر گروه و افزایش حقوقِ ۷۰ نفر از نیروهای شرکتی شاغل در مجموعه علوم پزشکی لارستان…

 بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان، اقدامات لازم جهت اعمال مدرک، تغییر گروه و افزایش حقوقِ ۷۰ نفر از نیروهای شرکتی شاغل در مجموعه علوم پزشکی لارستان صادر و مکاتبات آن به شرکت های طرف قرارداد دانشکده ارسال شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان،دکتر رامین اقتداری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال نیز ۳۰ نفر از نیروها ارتقا گروه داشتند اظهارداشت: با اعمال تغییرات در احکام حقوقی گروه هدف، برای هر نفر مبلغی حدود ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال افزایش حقوق لحاظ شده که در کل ماهانه رقمی معادل ۲۴۰ میلیون ریال به بار مالی دانشکده افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حقوق نیروهای شرکتی شاغل از درآمد اختصاصی دانشکده تامین می شود تصریح کرد: با مصوبه هیات رئیسه وقت در اردیبهشت ۹۹ اعمال مدرک تحصیلی و تغییر گروه نیروهای شرکتی منتفی شده بود که با پیگیری های صورت گرفته از سال گذشته با تصمیم هیات رییسه جدید طی چندین مرحله دسته های متعددی از همکاران شرکتی، اعمال مدرک و تغییر گروه داشته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده اذعان داشت: با توجه به تاکید رئیس دانشکده مبنی بر رعایت اصل حفظ کرامت انسانی در حوزه نیروی انسانی، تغییرات در احکام حقوقی نیروهای شرکتی که اقشار کم درآمد دانشکده را شامل می شوند در دستور کار هیات رئیسه قرار گرفت و با مصوبه خردادماه امسال دایره افراد مشمول را گسترده تر کرد.

دکتر اقتداری خاطر نشان کرد: از سال گذشته و با دستور مستقیم رئیس دانشکده مبنی بر حل مشکلات پرسنلی نیروهای شرکتی، احکام حقوقی بالغ بر ۱۰۰ نفر از نیروهای شرکتی دانشکده تغییر کرده و شامل افزایش حقوق شدند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افزایش حقوق ۱۰۰ نفر از اقشار کم درآمد علوم پزشکی لارستان با اعمال مدرک و ارتقای گروه”

  1. لاری گفت:

    با سلام
    خدمت جناب دکتر
    کاش بجای افزایش حقوق فکری بحال استخدامی شون میکردین کاش مثل بقیه دانشکده های دیگر که سالی چند بار ازمون استخدامی برگزار میکنن شما هم بفکر باشید .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین