پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نماینده دانشجویان در دیدار با رئیس علوم پزشکی لارستان: ۹۰ درصد تحقق مطالبات و اقدامات انجام شده در یک سال اخیر رخ داده است

منتخبین جدید شورای صنفی دانشجویان با  رییس علوم پزشکی لارستان دیدار کردند. در این دیدار که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، اعضای شورای صنفی مسایل ریز و درشت…

منتخبین جدید شورای صنفی دانشجویان با  رییس علوم پزشکی لارستان دیدار کردند. در این دیدار که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، اعضای شورای صنفی مسایل ریز و درشت مختلفی در حوزه دانشجویان را مطرح کرده که برخی از آنان در همان جلسه بصورت تلفنی پیگیری و به نتیجه رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان  سلمان پور رییس دانشگاه در این نشست با بیان اینکه مسئله دانشجویان در بین مسایل بسیار گوناگونی که مجموعه با آن سرو کار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است اظهارداشت: مسئله دانشجویان برای من اولویت اول است و این اولویت هیچگاه تغییر نمیکند، گرچه ممکن است اولویت های دیگر جابجا شوند اما مسئله دانشجویان اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه دانشجویان همچون فرزندان ما در مجموعه هستند تصریح کرد: بدیهی است که هیچگاه دست از حمایت فرزندان خود نمی کشیم. رییس دانشگاه وظیفه دانشجو و شورای صنفی را مطالبه خواند و گفت: دانشجو تنها وظیفه دارد خواسته خود را بگوید و آن را طلب کند اما اینکه میبینیم در کنار خواسته خود، بُعد مالی آن را نیز مد نظر قرار داده و برایش چاره اندیشی کرده، حاصل بلوغ فکری دانشجویان ماست که باید به این درک و همراهی افتخار کرد.

اعضای شورای صنفی دانشجویان نیز در این نشست هر مسئله ای در حوزه تغذیه، بهداشت، خوابگاه، آموزش و رفاهی آنان مورد توقع بود را مطرح کردند. صالح فرهادی از اعضای فعال شورای صنفی داشجویان اظهارداشت: سعی کردیم در کنار هر مشکلی که مطرح می شود، راهکار و پیشنهاد آن را نیز مطرح کنیم.

وی که خود دانشجوی دانشکده بهداشت واحد اوز است، افزود: ۹۰ درصد اقداماتی که برای تحقق مطالبات دانشجویان در دانشکده بهداشت انجام شده، در یک سال اخیر بوده که میتوان از جمله آن ها به احداث فضای سبز، راه اندازی بوفه و زیراکس، سایت کامپیوتر، گازکشی، راه اندازی سلف سرویس دانشجویی و … اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین