پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

تمجید رییس فدراسیون پینگ‌پنگ ایران از ظرفیت‌های لارستان، گراش و اوز

رییس فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرد: کسب عنوان پنجم در پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی آسیا که در سال ۱۴۰۰ در قطر بدست آمد، بهترین مقام ۵۰ ساله این رشته در…

رییس فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرد: کسب عنوان پنجم در پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی آسیا که در سال ۱۴۰۰ در قطر بدست آمد، بهترین مقام ۵۰ ساله این رشته در ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد علی قارداشی یکشنبه شب در مجمع سالیانه هیات پینگ پنگ فارس افزود: موفقیت های این فدراسیون در سال‌های گذشته درخشان بوده است.

رییس فدراسیون از حمایت خیرین در این رشته تشکر کرد و بیان داشت: با کاهش بودجه ارزی فدراسیون، خیرین نیک اندیش همیاربسیار خوبی برای پنگ پنگ بودند.

علی قارداشی، کسب مقام سوم توسط باران ارجمند در مسابقات طرح بین المللی استعدادیابی ( هوپس) که کشور اردن برگزار شد، کسب سهمیه داوری المپیک برای نخستین بار در تاریخ ورزش زنان ایران،کسب کرسی دبیرکلی آسیا برای نخستین بار، کسب کرسی برابری جنسیتی آسیا و کسب سه کرسی در کمیته های جهانی از دیگر موفقیت های این رشته دانست.

رئیس فدراسیون همچنین عملکرد استان فارس را موفق ارزیابی کرد و بیان داشت: این استان در پینگ پنگ و پارا پینگ پنگ در این سال ها موفق عمل کرده است.

علی قارداشی به استعدادهای موجود در شهرستان های لارستان، گراش و اوز از توابع استان فارس اشاره کرد و گفت: فارس با ۳۷ شهرستان در بین استان ها بیشترین تعداد شهرستان را دارد که می طلبد توجه بیشتری به آنها شود و فدراسیون هم به این شهرستان ها کمک خواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین