شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

با شرکت در راهپیمایی روز قدس از آرمان‌های دنیای اسلام دفاع می‌کنیم

امام جمعه لارستان با تأکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم لار و لارستان همچون گذشته در کنار آرمان‌های دنیای اسلام خواهیم ایستاد و مردم و…

امام جمعه لارستان با تأکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم لار و لارستان همچون گذشته در کنار آرمان‌های دنیای اسلام خواهیم ایستاد و مردم و زن در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت خواهیم کرد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اوج‌گیری مقاومت فلسطینی‌ها در برابر اشغالگران صهیونیستی و اصرار اسرائیلی‌ها برای حضور صحن مسجدالقصی و انجام قربانی در این مکان مقدس دانست و اظهار داشت: یکی از دلائل تشدید عملیات‌های جوانان فلسطینی بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی، قطع امید از کشورهای عربی است چرا که کشورهایی نظیر عربستان و امارات خودشان در صف خیانت به آرمان‌های فلسطین و در مسیر سازش با اسرائیل قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به ناامیدی مردم فلسطین از عناصری نظیر یاسر عرفات و محمود عباس و غیره، افزود: باور عمیق مردم فلسطین در خصوص اینکه اسرائیل آسیب‌پذیر شده و تفکر غلط شکست‌ناپذیری آنها تغییر پیدا کرده و جوانان عرب به این نتیجه رسیدند که اسرائیل نابود شدنی است.

این استاد حوزه و دانشگاه مسجد القصی را بخشی از هویت دینی امت اسلام دانست و تصریح کرد: جوانان مقاوم فلسطین به نیابت از همه مسلمانان در دفاع از هویت اسلامی ما که همان قبله اول مسلمین باشد، به مبارزه می‌پردازند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: مردم لار و لارستان همچون گذشته در کنار آرمان‌های دنیای اسلام خواهیم ایستاد و مردم و زن در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت خواهیم کرد.

وی با هشدار نسبت به اینکه دشمنان به دنبال گره زدن مشکلات داخل کشور نظیر مسائل معیشتی به موضوعات مهمی مثل راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مسئولان می‌بایست به مشکلات رسیدگی کنند و به وعده‌هایی که داده‌اند، پاسخ قانع کننده داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی با محکوم کردن اقدام عده‌ای از افراد در کشور سوئد در اهانت به قرآن کریم به بهانه آزادی بیان، عنوان کرد: به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد به بهانه آزادی بیان اهانت می‌شود اما مقاومت مردم فلسطین را تروریسم می‌نامند و از طرفی ایستادگی مردم اوکراین در جنگ با روسیه را مردم قهرمان می‌دانند.

وی با اشاره به عقده‌گشایی‌های رسانه‌ای دشمنان و تحریف بخشی از سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با عنوان اسلام و اهل‌بیت، گفت: دشمنان با بهره از انسان‌هایی کم‌مایه، لجوج و خرده‌گیر با راه‌اندازی شبکه‌های تلوزیونی و ماهواره‌ای بدنبال ضربه زدن به جایگاه ولی فقیه بودند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین