سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان لارستان در اوز

  جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان با حضور خیرین و مسولین در سالن امپراطور شهر اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز،جشن گلریزان…

 

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان با حضور خیرین و مسولین در سالن امپراطور شهر اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز،جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان با حضور خیرین و مسولین در سالن امپراطور شهر اوز به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان لارستان برگزار شد.

اهالی رئیس زندان لارستان در این مراسم گفت: با همیاری خیرین طی ۱ سال اخیر ۳۲ نفر از زندانیان که مبلغ بدهی آن ها ۱۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال بوده با پرداخت ۳۶۳ میلیون تومان آزاذ شده اند و ستاد دیه ۶ نفر که مبلغ بدهی آن ها ۲۴ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال بوده با پرداخت ۲۷۱ میلیون تومان ازاد کرده است و آن ها را به اغوش خانواده بارگردانده است.

اهالی افزود: امسال از ۳۸ محکوم جرایم غیرعمد درزندان تعداد ۸ نفر از آن ها که بدهی کمتری داشته اند، مبلغ بدهی آن ها ۹۱۵ میلیون تومان بوده است، شناسایی شده که با پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان می توان آن هارا آزاد کرد.

وی درپایان پیامی از اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان های استان فارس قرائت کرد.

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز با پیامی از قرآن گفت: کسی که با تقوا و بخشنده است، خداوند راه را برای او آسان خواهد کرد و تاکید کرد که این بخشندگی نباید برای تظاهر باشد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک ماه رمضان گفت باید در این ماه نهایت استفاده را از این ماه برد. وی گفت این برنامه در سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد و ابراز امیدواری کرد که امسال برشورتر از سال قبل باشد.

محمدی گفت: زندانیانی که قرار است کمک شود زندانیانی هستند که در اثر سهل انگاری و غیرعمد گرفتار زندان شده اند و در این قضیه نه تنها خود زندانی بلکه خانواده آن ها هم متحمل این خسارت شده اند و همه نوع ناهنجاری اجتماعی میتواند گریبانگیر این خانواده شود. فرماندار در پایان گفت: امیدواریم با این کار یک خانواده و جامعه را نجات دهیم.

روانشاد رئیس دادگستری شهرستان اوز گفت: کمک به زندانیانی که با جرایم غیرعمد درگیر زندان شده اند یکی از کارهای مورد قبول قرآن است.

وی افزود: نباید همه زندانیان را به چشم یک مجرم خطرناک نگاه کرد. خیرین شهرستان اوز همیشه پیشقدم در آزادسازی زندانیان هستند.

روانشاد اهمیت کمک به خانواده زندانیان و بستری سازی مناسب برای بعد از آزاد سازی زندانیان را یادآور شد.

نیکوکاران که در مراسم آزاد سازی زندانیان شرکت کردند از شهرهای اوز، کوره، گلار, قلات ، هیرم، هود، کوره، فیشور، کهنه، بیدشهر و محلچه بودند که اهالی رئیس زندان گفت: مبلغ کل کمک های نیکوکاران آینده اطلاع رسانی می شود.

در این مراسم ماهد رحیمی کوچکترین نیکوکار این جمع که پول های ۱ سال اخیر خود را پس انداز کرده بود به جمع خیرین این جمع پیوست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان لارستان در اوز”

  1. کارمند بومی از اوز گفت:

    این زندان در محدوده جغرافیایی شهرستان اوز واقع است و مردم ومسولین وخیران اوزی در طول سال کمکهای زیادی به آنها میکنند آن شالله به خیران ونیکوکاران اوزی برکت بیشتری بدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین