یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اولین جلسه رسمی جعفرپور با اهالی فرهنگ کلید خورد

میلاد لارستان: دکتر جمشید جعفرپور در اولین جلسه رسمی بعد از انتخابات، شنبه ۸ ام اسفندماه با هنرمندان و فرهنگیان و روسای ادارات و نمایندگی های فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر جمشید جعفرپور در اولین جلسه رسمی بعد از انتخابات، شنبه ۸ ام اسفندماه با هنرمندان و فرهنگیان و روسای ادارات و نمایندگی های فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این دیدار که در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد، دکتر جمشید جعفرپور، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تشکر از همه ی اقشار مردمی و به خصوص قشر فرهنگ دوست و هنرمند لارستان، خنج و گراش پیام این انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: این انتخابات نشان داد مردم در چه فضایی از سیاست زندگی می کنند و به چه رویکردی تمایل دارند.

صمیمیت، یک رنگی، وحدت گرایی و خودمانی بودن و با مردم زیستن، به زبان مردم سخن گفتن، قلم زدن و نمایش دادن چه در هنر و چه در سیاست موجب ارتباط هرچه بیشتر بدنه ی جامعه میشود و این گونه رفتاری برای مردم قابل درک و قابل پذیرش می باشد.

لذا هنرمندان خلاق لارستان بزرگ، با زبان مردم آثار خود را به نمایش بگذارند تا آن ارتباط موثر نیز برقرار شود .

دکتر جعفرپور در ادامه از تلاش مجدانه و ویژه در حل مسائل و نیازهای فرهنگی و هنری حوزه انتخابیه در دوره ی گذشته و دوره پیش رو خبر داد.

در این جلسه روسای فرهنگ و ارشاد مناطق مختلف انتخاب دکتر جعفرپور را برای دومین بار به وی تبریک گفتند.

همچنین سید هادی عبدالرحیم زاده دبیر اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات فارس توضیحاتی را در خصوص این جشنواره و شرح وظایف آن ارائه کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین