جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جهادگران قرارگاه شعبان ۱۳۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند

  مسوول قرارگاه از توزیع ۱۳۵ میلیون تومان بسته معیشتی و غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان توسط جهادگران این قرارگاه خبر داد. ابوالفضل اقتصادی فرد در گفت‌وگو با…

 

مسوول قرارگاه از توزیع ۱۳۵ میلیون تومان بسته معیشتی و غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان توسط جهادگران این قرارگاه خبر داد.

ابوالفضل اقتصادی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک عید سعید فطر به اقدامات خداپسندانه توسط جهادگران قرارگاه جهادی شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان به همت والای خیرین تلاش شد تا گوشه‌ای از مشکلات معیشتی نیازمندان کاسته شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۶۷ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۲ میلیون تومان در روستاهای بخش مرکزی لارستان توزیع شد، افزود: علاوه بر بسته‌های معیشتی، بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم جهت افطاری به ارزش ۳۳ میلیون تومان توزیع شد.

اقتصادی فرد با اشاره به اینکه این کمک‌ها در روستاهای اوه، علی آبادزاهدمحمود، کرمستج، بریز، سایبان و شهر دهکویه از توابع بخش مرکزی لارستان توزیع شده است، اضافه کرد: خیرین و افراد علاقمند به مشارکت در ارایه خدمات به نیازمندان می‌توانند با مراجعه به پیام‌رسان اینستاگرام به آدرس jahadi.shaaban@ در جریان فعالیت‌های قرارگاه جهادی شعبان قرار بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین