جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تهدید فرماندار ویژه لارستان توسط یک رسانه لامردی

رسانه انتخاب نیوز شهرستان لامرد، در مقاله ای با عنوان « پایی درازتر از گلیم!/ دو کلام حرف حساب با فرماندار لار» نسبت به نشست وحدت آفرین فرمانداران شهرستان های جنوب فارس به میزبانی لارستان ، فرماندار ویژه لارستان را تهدید نموده و او را کله ملق زن واقعی نامیده است .

رسانه انتخاب نیوز شهرستان لامرد، در مقاله ای با عنوان « پایی درازتر از گلیم!/ دو کلام حرف حساب با فرماندار لار» نسبت به نشست وحدت آفرین فرمانداران شهرستان های جنوب فارس به میزبانی لارستان ، فرماندار ویژه لارستان را تهدید نموده و او را کله ملق زن واقعی نامیده است .

به گزارش پسین جنوب ، در آستانه سفر مقام معظم رهبری و گرامی داشت روز «لارستان بزرگ» با شعار «طلوع همدلی» نشست هماهنگی بین فرمانداران شهرستان های جنوبی فارس جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این روز فرمانداران شهرستان های خنج ، گراش و اوز با میزبانی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد

در این نشست دهقان فرماندار ویژه لارستان، گفت: سالروز سفر مقام معظم رهبری به لارستان بهانه‌ای برای ارتقای وحدت است. دشمن سعی دارد با هر ترفندی به‌دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، شیعه و سنی، شهرها و روستا باشد. مردم لارستان بزرگ مردمانی بافرهنگ، اصیل، نیک‌اندیش و با تاریخ چند هزار ساله هستند و باید با حذف منیت‌ها در سالروز سفر مقام معظم رهبری همه در کنار هم جمع شویم و نقاط مشترک را برجسته‌تر کنیم.

اسفندیاری، فرماندار خنج:

ضمن تایید سخنان فرماندار ویژه لارستان، گفت : نیت شما را از اجرای این برنامه‌ها ارج می‌نهیم و وحدت و انسجامی که با اقدامات حضرات آیات آیت‌اللهی و موسوی‌لاری(ره) شکل گرفته می‌بایست تقویت شود. وحدت در لارستان بزرگ در کشور الگو بوده و است و باید همچنان ادامه داشته باشد.

محمدی، فرماندار شهرستان اوز:

اقدام فرماندار ویژه لارستان، نیکو و پسندیده است. در آیات قرآن کریم نیز به وحدت توصیه شده و صمیمیت در مناطق جنوب فارس مثال‌زدنی است و نظیر آن در کمتر جایی دیده می‌شود. فرصت‌های خوبی در مناطق جنوب فارس وجود دارد که باید از آن استفاده شود.  نباید بگذاریم وحدت لارستان بزرگ خدشه دار شود و باید از تفرقه بپرهیزیم و بیشتر به اشتراکات بپردازیم.

جعفری معاون فرماندار گراش:

اگر همه شهرستان‌های جنوب فارس در کنار هم قرار بگیرند و اختلافات را کنار بگذارند، پیروزی از آن ماست. ما راهی جز تقویت وحدت منطقه را نداریم.

همانگونه که دیده می شود فرمانداران حاضر در جلسه بر اتحاد و همدلی بین شهرستان های جنوبی فارس تاکید کرده اند . در پی این جلسه یک رسانه لامردی به نام «انتخاب نیوز» در اقدامی عجیب در مقاله ای خلاف عرف روزنامه نگاری با عنوان «پایی درازتر از گلیم!/ دو کلام حرف حساب با فرماندار لار»  ضمن واکنش به برگزاری این جلسه ، فرماندار ویژه لارستان را تهدید کرده است .

در بخشی از مقاله خطاب به فرماندار ویژه لارستان آمده است :

اگر شهرستان تحت امرتان قصد بزرگداشت روزی به نام لار دارد، این موضوع چه ارتباطی به شهرستان‌های همجوار دارد؟؟ چرا در این شرایط سخت اقتصادی که آستانه تحمل مردم به پایین‌ترین حد خود رسیده و افکار عمومی تنها منتظر یک ترقه برای انفجار است، طوری سخن می‌گویید که از آن بوی ناخوش سلطه‌گری به مشام آید و داغ جدیدی بر زخم‌های کهنه و قدیمی می‌نهید؟؟!

اگر به این بخش از متن مقاله بیشتر دقت کنید : « در این شرایط سخت اقتصادی که آستانه تحمل مردم به پایین‌ترین حد خود رسیده و افکار عمومی تنها منتظر یک ترقه برای انفجار است،» و همچنین این بخش از مقاله « چرا این چنین بنزین بر روی آتش فتنه می‌ریزید که جای تأسف دارد؛ و اگر نمی‌دانید وامصیبتا!!! » بوی ایجاد آشوب در بین شهرستان های جنوبی فارس به مشام می رسد.

فرماندار ویژه لارستان « کله ملق زن واقعی» :

این رسانه در بخش دیگری از مقاله ضمن توهین آشکار فرماندار لارستان را کله ملق زن واقعی خوانده است : «اساساً شخصی که هم در دولت احمدی‌نژاد فرماندار بوده است، هم در دولت روحانی و هم در دولت رئیسی، چقدر باید در رشته کله‌ملق‌زنی حرفه‌ای باشد که صبح را در مسلک جریان انحرافی جام قدرت‌طلبی سر کشد، ظهر بر سر ضیافت اعتدالیون کام خود را از مطبخ تدبیر و امید شیرین سازد و شامگاه بر سر سفره دولت انقلابی سیزدهم عطش ریاست خود را التیام بخشد!!! »

تهدید فرماندار لارستان :

انتخاب نیوز در بخش پایانی مقاله اش فرماندار ویژه لارستان را این گونه تهدید نموده است : «کوتاه سخن آنکه جناب داریوش‌خان دهقان! لطفاً و خواهشاً پای خود را از گلیم لار درازتر نکنید! و البته لطفاً و خواهشاً این هشدار را بسیار بسیار بسیار جدی بگیرید!»

مقاله انتخاب نیوز این گونه به پایان می رسد :

رونوشت:

۱- جناب آقای دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس، جهت استحضار و شیرفهم کردن فرماندار محترم لار!

۲- جناب آقای محبی‌پور معاون محترم سیاسی استاندار، جهت صدور دستور کشیدن ترمز و جمع کردن بخش اضافه گلیم!

ظاهرا وحدت مثال زدنی مردم شهرستان های جنوبی فارس که همیشه در کل کشور زبان زد بوده است و در کلام مقام معظم رهبری نیز بیان شده است : « به حمداللّه در منطقه‌ی لارستان با اینکه برادران اهل سنت هم در اینجا – در بعضی از بخش ها و در بعضی از شهرها – حضور دارند، اما برادری بین مردم شیعه و مردم سنی در این منطقه یک برادری نمونه و تحسین‌برانگیز است. این را ما در گزارش ها هم مطالعه کردیم، خواندیم؛ خود بنده هم مطلع بودم، امروز هم در این جمع نشانه‌های آن پیداست.» به مذاق بعضی ها خوش نیامده و یا شاید با ایجاد وحدت در بین شهرستان های جنوبی فارس منافعشان به خطر می افتد که این گونه آشکارا دیگران را تهدید می کنند .

حال باید ببینیم واکنش مسئولین لارستان و شهرستان های جنوبی فارس به این مقاله تهدید آمیز این رسانه لامردی چه خواهد بود؟

پسین جنوب

ن ۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تهدید فرماندار ویژه لارستان توسط یک رسانه لامردی”

  1. لارستانی دانشجو گفت:

    فکر نمی کنم چندان تهدیدی هم مطرح باشد مشخص است که اگر قصد مرکزیت وسلطه بر کل جنوب فارس باشد اینکار با وجود شهرستانهای مستقل شدنی نیست و دولت هم دراین شرایط دنبال استان جدیدی نیست بنابراین نیاید چندان به اینگونه مطالب اهمیت داد

  2. ناشناس گفت:

    نظر این رسانه نمیتوان نظر همه مردم فهیم لامردمنظور نمودافرادی که بدنبال ماهیگیری در آب گل آلود اند باید بدانند زمان حالت دست قرار دادن مردم گذشته و امروز مردم هو شیار تر از آن انند که این آقایان فکر می کنند

  3. ناشناس گفت:

    اولا آن رسانه چه کاره است که خط و نشان برای ما کشیده واقعا که وحدت وانسجام بین مردم منطقه جنوب وحشت به جانش انداخته که بدور از عقل صحبت کرده پس وحدت وهمدلی رمز موفقیت منطقه میباشدوباعث پیشرفت و آبادانی کل منطقه میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین