چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برخی ظرفیت‌های گردشگری استان فارس منحصربفرد است

معاون امور زائران و گردشگری فارس نیز با اشاره به سفر پر برکت رهبر فرزانه انقلاب به استان فارس و لارستان بزرگ در اردیبهشت سال ۸۷ و برگزاری برنامه های…

معاون امور زائران و گردشگری فارس نیز با اشاره به سفر پر برکت رهبر فرزانه انقلاب به استان فارس و لارستان بزرگ در اردیبهشت سال ۸۷ و برگزاری برنامه های متنوع و مختلف برای نکوداشت آن سفر تاریخی ، گفت: باید به همان میزان به محتوا و ماهیت سخنان و انتظارات رهبری نیز توجه شود و این مهم را هم در سیره و رفتار عملی خود به منصه ظهور برسانیم.

یه گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد فرخ زاده در آیین جشن هفته لارستان بزرگ بمناسبت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به این خطه اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید و دغدغه جدی رهبر فرزانه انقلاب توجه به پیاده سازی سبک زندگی ایرانی و اسلامی بوده است که ۵۰ محور مهم را برای این موضوع در سفر به استان خراسان رضوی و عملیاتی کردن آن مطرح کردند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موراد مورد تاکید و دغدغه رهبری به ویژه در سفر به استان فارس و لارستان بزرگ مساله وحدت و حفظ انسجام و یکپارچگی ملت با وجود ترکیب های مختلف جمعیتی و زبانی و مذهبی بوده است.

فرخ زاده یادآور شد: یکی از موضوعات مهم ومورد تاکید مقام معظم رهبری همچنین مساله معیشت و اشتغال و کارآفرینی مهارت آموزی در کنار توجه به حوزه های دیگر است که نباید این امر به خصوص در این برهه زمانی مورد غفلت قرار گیرد.

فرخ زاده به وجود خیرین و نیک اندیشان در خطه لارستان بزرگ و شهرهای جنوبی فارس اشاره کرد و گفت: امروز در این منطقه بیش از ۲۰۰ مسجد و حسینیه ساخته شده اگرچه می توان در طول روز سه بار به این مساجد بیایم و نمازهای یومیه خود را ظرف چند دقیقه به جا بیاوریم اما در مابقی ساعت روز استفاده چندانی از ان نمی بریم؛ او این کار را خواب سرمایه تعبیر کرد.

وی به برخی ظرفیت های متنوع استان فارس به ویژه در حوزه گردشگری و موقعیت منحصر به فرد آن در این حوزه اشاره کرد و گفت: این استان هم اینک سه هزار اثر ثبت شده تاریخی در فهرست آثار ملی دارد.

او ادامه داد: استان فارس همچنین بیش از هزار و ۵۰۰ امام زاده واجب تکریم و بالای ۵۰۰ جاذبه توریستی و گردشگری دارد و با حدود پنج میلیون نفر جمعیت در یک گستره عظیم جغرافیایی امروزه به عنوان بزرگترین میراث دار کشور در همه عرصه و صحنه های مختلف نقش آفرینی می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین