سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 31
آغاز ساخت و ساز در پردیس علوم پزشکی لارستان:

آغاز روند تکمیل ساختمان مرکز آموزش بهورزی لارستان پس از ۵ سال توقف

در پی آغاز بکار مجدد ساخت و سازها در پروژه بزرگ پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، ساختمان مرکز آموزش بهورزی بعد از ۵ سال توقف در مرحله اسکلت، از محل…

در پی آغاز بکار مجدد ساخت و سازها در پروژه بزرگ پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، ساختمان مرکز آموزش بهورزی بعد از ۵ سال توقف در مرحله اسکلت، از محل منابع دولتی وزارت بهداشت تامین اعتبار و روند تکمیل آن آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان حسن فزونی  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت اظهار داشت: ساختمان مرکز آموزش بهورزی که ۵ سال در مرحله اسکلت متوقف شده بود، با پیگیری های انجام شده، از منابع دولتی وزارت بهداشت تامین اعتبار شده و روند تکمیل آن آغاز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لارستان ابراز امیدواری کرد: با حمايت های همیشگی ریاست محترم دانشگاه ، و تلاش همکاران دفتر فنی، این ساختمان تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش بهورزی لارستان تحت‌ پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه بوده و ساختمان جدید آن در مجموعه پردیس دانشگاه در حال احداث است.

در همین حال مهندس ایمان بایگان، مدیر دفتر فنی دانشگاه در این خصوص اذعان داشت: ساختمان جدید آموزشگاه بهورزی با زیربنای ۱۰۴۰ مترمربع در مجموعه بزرگ پردیس در حال تکمیل می باشد.

 وی با اشاره به این نکته، که اعتبار مورد نیاز ساخت پروژه از محل اعتبارات دولتی و از سوی وزارت بهداشت تامین شده، بیان داشت: این پروژه از اسفند ماه سال گذشته به مدت شش ماه به پیمانکار واگذار شده است .

بایگان با بیان اینکه امیدواریم تا شهریور ماه سال جاری شاهد تکمیل ساختمان جدید آموزشگاه بهورزی به عنوان نخستین پروژه در پردیس علوم پزشکی باشیم افزود: با همراهی خوب پیمانکار و نظارت مستمر دفتر فنی در حال حاضر به مراحل پایانی تکمیل نما و تاسیسات داخلی ساختمان رسیده ایم و از نیمه دوم اردیبهشت ماه نیز اقدامات لازم برای نازک کاری آغاز خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین