پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

ویزیت رایگان ۵۵۱ نفر از اهالی روستای مز شهرستان خنج

در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۵۵۱ نفر از اهالی روستای مز شهرستان خنج ویزیت رایگان شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات…

در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۵۵۱ نفر از اهالی روستای مز شهرستان خنج ویزیت رایگان شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، اردوی جهادی بهداشتی درمانی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در روستای مز شهرستان خنج توسط بسیج جامعه پزشکی این شهرستان برگزار شد.

دکتر رزم پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج اظهار داشت: در این اردوی جهادی، متخصصین داخلی، گوش حلق و بینی، ارتوپدی و اطفال به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند و مجموعاً ۵۵۱ نفر از اهالی روستای مز را بصورت رایگان ویزیت کردند.

وی افزود: در این اردوی جهادی همچنین بیمارانی که در زمینه چشم مشکل داشتند نیز ویزیت اولیه شده و تعداد ۷۰ نفر از آنها که مشکل آب مروارید، آب سیاه و نیاز به برداشتن ناخنک چشم و یا تجویز عینک داشتند، طبق هماهنگی قبلی با متخصص چشم و موافقت وی، مقرر شد این افراد بصورت رایگان در بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج عمل شوند.

مسؤل کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج گفت: ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، مامایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، توزیع مسواک و خمیردندان بین دانش‌آموزان و همچنین توزیع دارو، از دیگر مواردی بود که در این اردوی جهادی انجام شد.

گفتنی است فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج از این اردو بازدید کرده و به عوامل خدا قوت گفتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین