پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۲۰ تن روغن مورد نیاز در فروشگاه های گراش فارس توزیع شد

فرماندار گراش گفت: ۲۰ تن روغن خوراکی مورد نیاز و در راستای تنظیم بازار این شهرستان و برای کاهش التهاب بازار توزیع شده و هم اینک هم مشکلی از نظر…

فرماندار گراش گفت: ۲۰ تن روغن خوراکی مورد نیاز و در راستای تنظیم بازار این شهرستان و برای کاهش التهاب بازار توزیع شده و هم اینک هم مشکلی از نظر تامین کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،  مجید غلام پور در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گراش اظهار داشت: با رصد و بررسی میدانی که از سطح بازار ظرف روزهای گذشته انجام دادیم، مشخص شد که برخی فروشگاه ها با کمبود روغن مواجه شده اند و درهمین راستا تصمیم برای تامین این کالای اساسی و مورد نیاز مردم گرفته شد.

فرماندار گراش با بیان اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در سطح شهرستان تامین شده است و مردم هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

غلام‌پور اضافه کرد: تقویم زمان بندی جلسات برگزاری ستاد تنظیم بازار در این ایام متفاوت است و به صورت روزانه جلسه برگزار می‌شود و نیاز است مصوبات آن هم به طور جدی پیگیری شود.

فرماندار گراش همچنین از کشف ۷۵۰ لیتر روغن احتکار شده در انبار یکی از فروشگاه های سطح شهرستان از سوی ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: ارزش این محموله بیش از ۵۲ میلیون تومان بوده است که پس از طی مراحل قانونی روغن‌های مکشوفه با نرخ مصوب دولتی به مردم عرضه می‌شوند.

وی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان و محتکران در سطح بازار تاکید کرد و افزود: روزانه با انجام گشت‌های متعدد با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی، بازار به صورت مستمر رصد شده و بدون اغماض با متخلفان، گرانفروشان و کم‌ فروشان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت در راستای بهبود شرایط اقتصادی به ویژه برای دهک های پایین و کم برخوردار اقدام به اصلاح نظام هدفمندی یارانه‌ها کرده است، گفت: جراحی بزرگ اقتصادی دولت نیاز به یاری و همراهی مردم دارد زیرا هدف دولت احقاق حقوق طبقه آسیب پذیر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین