شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۶۰ تن روغن و ۱۳۰ تن برنج توقیف شده وارد بازار لارستان می شود

  مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۶۰ تن روغن خوراکی ،حدود ۱۳۰ تن برنج خارجی و ۲۷ تن هم شکر توقیف شده و احتکاری که ظرف روزهای گذشته در برخی…

 

مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۶۰ تن روغن خوراکی ،حدود ۱۳۰ تن برنج خارجی و ۲۷ تن هم شکر توقیف شده و احتکاری که ظرف روزهای گذشته در برخی انبارها و فروشگاه ها به صورت غیرمجاز انباشت شده بود با هماهنگی های لازم و از امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سطح بازار توزیع خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، جواد مظفری اظهار داشت: روغن های توقیف شده قوطی (جامد) و مایع بوده که با توزیع این میزان به جز فروشگاه های بزرگ برخی مغازه ها و خرده فروشی را نیز پوشش خواهد داد.

وی بیان کرد: نظارت ها و افزایش میزان گشت زنی از فروشگاه ها و انبارهای مواد غذایی از سوی نیروهای این سازمان با قوت و جدیت بیشتر و به طور مستمر ادامه دارد. تمامی اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز به اندازه کافی در سطح بازار ذخیره شده و هیچ مشکلی در زمینه تامین این کالاها وجود ندارد.

مظفری همچنین از مردم در سطح شهرستان لارستان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن  ۱۲۴ – ۱۳۵ و ۰۷۱۵۲۳۳۵۰۰۷ به بازرسان اتاق اصناف اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین