شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

سنگ تمام مردم و افزايش مسئوليت مسئولان

با سپري شدن هفتم اسفندماه و انتخاب مجدد دكتر جعفرپور به عنوان نماينده مردم لارستان و خنج وگراش در مجلس شوراي اسلامي، تب و تاب انتخابات فروكش كرد

با سپري شدن هفتم اسفندماه و انتخاب مجدد دكتر جعفرپور به عنوان نماينده مردم لارستان و خنج  وگراش در مجلس شوراي اسلامي، تب و تاب انتخابات فروكش كرد و پيام‌هاي تبريك از سوي غالب كانديداها به نماينده منتخب روانه شد و بحمدا… اين مهم به انجام رسيد.

در اينجا جا دارد از عموم مردم متدين و صميمي لارستان تشكر و قدرداني به عمل آيد و از خداوند تعالي عزت و سربلندي و شوكت و عظمت منطقه را در سايه بلند پايه ولي امر مسلمين آرزو نموده و سرافرازي و موفقيت همه عزيزان را از ايزد منان مسئلت نماييم.

همچنين سزاوار است از كليه كانديداها بويژه از جناب آقاي حاج منصور محتاجي كه با انصراف خويش راه را براي مردم هموار كردند تشكر و قدرداني به عمل آيد.

ضرورت دارد از همه عزيزاني كه در اين مسير رنج ها كشيدند و سختي‌ها متحمل شدند و همت‌ها كردند سپاسگزاري شود و به نماينده منتخب نيز ضمن تبريك و تهنيت عرض شود مسئوليت شما دوچندان و فعاليت شما بايد مضاعف گردد و با تغيير سازكار و توسعه نيروها در مناطق مختلف و خبررساني‌هاي به موقع در رفع نيازهاي اساسي و فرعي اقدام لازم صورت گيرد.

ضرورت دارد در توسعه زيرساخت‌هاي منطقه با همه نيروها دست به دست هم داده اقدام عاجل صورت پذيرد بويژه در توسعه راهها، راه‌آهن، صنايع، توسعه‌هاي اقتصادي، آب، گمركات و… انشاا… که چهره منطقه دگرگون شود و اميد و نشاط افزون گردد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سنگ تمام مردم و افزايش مسئوليت مسئولان”

  1. لاری گفت:

    بسیاری از شهرها وروستاها بخصوص در مناطق محرومتر مانند درزو سایبان و روستاهای اطراف محروم از مراکز درمانی و بهداشتی وجاده استاندارد و اسفالته واب و برق و مقاطع تحصیلی متوسطه و فاقد نمایندگی ادارات سالنهای ورزشی و…….می باشند که چشم امیدشان به نماینده محترم می باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین