سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

گازرسانی به بخش صحرای باغ و 14 روستای تابعه به پیشرفت 100درصدی رسید

تکمیل عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ لارستان فارس و ۱۴ روستای تابعه آن که یکی از مصوبات سفر هیات دولت سیزدهم به استان فارس بود ،…

تکمیل عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ لارستان فارس و ۱۴ روستای تابعه آن که یکی از مصوبات سفر هیات دولت سیزدهم به استان فارس بود ، هم اینک آماده افتتاح شده و به زودی با حضور مسئولان و مقامات اجرایی در سطح ملی و استانی مورد بهره برداری مردم این منطقه قرار خواهد گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا دهقان فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: این طرح مهم که یکی از پروژه های شاخص و در عین حال از نیازها و آرزوهای دیرینه مردم بخش صحرای باغ در منطقه لارستان بوده هم اینک به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده و اجرای شبکه داخلی آن هم پایان یافته است.

وی گفت: تاکنون و بر اساس آخرین برآوردها رقمی افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح مهم گازرسانی هزینه شده و با اجرای این طرح علاوه بر عمادشهرمرکز بخش صحرای باغ، ۱۴ روستای تابعه شامل، دیده بان، کردشیر، گاوبست، آبکوهی، تل کشی، کارگاه، باغ، کشکویه، ده میان، خلور، دشتی، زروان، حسین آباد و هرمود از مزایای گازگشی بهره مند خواهند شد.

فرماندار لارستان یادآور شد: این طرح شامل ۳۱۷ کیلومتر شبکه گاز رسانی، ایجاد یک ایستگاه تنظیم فشار است و  عملیات اجرایی آن از سال ۹۶ آغاز شده بود که در سفر مهرماه ۱۴۰۰هیات دولت به استان فارس و بنا به ضرورت واهمیت آن در دستور ویژه برای تامین و تزریق اعتبار و شتاب بخشی به مراحل اجرایی قرار گرفت.

یادآور می شود هم اینک از مجموع ۱۷۸ روستای شهرستان لارستان ۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شده اند و یا در حال گازرسانی هستند و۹۹ روستا نیز مشمول اجرای عملیات گازرسانی نیستند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین