جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

حضور فرماندار ویژه لارستان در روستای حسن آباد مارمه بخش بنارویه لارستان

فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و بخش با حضور در روستای حسن آباد مارمه بخش بنارویه لارستان به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداختند.

داریوش دهقان، گفت: افزایش پدیده مهاجرت از روستا به شهرها موجب شده تا مسئولان نگاه ویژه‎تری به بحث اشتغال روستاییان و ماندگاری آنها در روستا داشته باشند و در این راستا تسهیلات خوب اشتغال زایی در اختیار افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال در روستا هستند، قرار داده می‎شود.

 

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری، مهدی ظریف بخشدار بنارویه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و بخش با حضور در روستای حسن آباد مارمه بخش بنارویه لارستان به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداختند.

 

 در این بازدید، دهیار و شورا مهمترین درخواست های این روستا را اجرای طرح هادی، آسفالت ورودی روستا، اشتغالزایی و بازسازی دبستان قدیمی فتح بیان کردند.

فرماندار ویژه لارستان، هم در سخنانی اظهار کرد: افزایش پدیده مهاجرت از روستا به شهرها موجب شده تا مسوولان نگاه ویژه‎تری به بحث اشتغال روستاییان و ماندگاری آنها در روستا داشته باشند و در این راستا تسهیلات خوب اشتغال زایی در اختیار افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال در روستا هستند، قرار داده می‎شود.

 

داریوش دهقان، از جمله نهادهایی که تسهیلات بانکی در اختیار روستاییان قرار می‎دهند را کمیته امداد امام (ره)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و غیره عنوان کرد.

وی از افرادی که می خواهند در روستای خود اشتغال زایی کنند خواست که به این مراکز مراجعه کنند و در راستای ایجاد تولید و اشتغال در روستای خود بکوشند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین