جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یکی از نخبگان علمی “لارستان” و خادم اهل بیت دعوت حق را در “اصفهان” لبیک گفت

یکی از نخبگان گمنام و با اخلاص حوزه علم و فناوری لارستان روز گذشته دار فانی را وداع گفت. به گزارش میلاد لارستان روز گذشته دکتر محسن شجاعی یکی از…

یکی از نخبگان گمنام و با اخلاص حوزه علم و فناوری لارستان روز گذشته دار فانی را وداع گفت. به گزارش میلاد لارستان روز گذشته دکتر محسن شجاعی یکی از نخبگان حوزه علم و فناوری لارستان و  رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در عین ناباوری بر اثر بیماری نادر دعوت حق را لبیک گفت.

وی که چندی پیش در سلسله برنامه های “لاراُستان” نیز شرکت کرده بود و نکات قابل توجه و پیشنهادات جالبی در خصوص توسعه علم و فناوری و مرکز رشد لارستان را نیز بیان داشته بود از سال ۱۳۹۶ مسئولیت مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان و به صورت تخصصی  پارک علم و فناوری شیخ بهایی و پارک های تخصصی در این زمینه را عهده دار بوده و دارای تجربیات ذی قیمتی در حوزه کسب و کار در فضای دیجیتال بوده است.

این نخبه لارستانی که عاشق اهل بیت و خادم امام حسین(ع) بوده در وصفی کوتاه از خود بیان نموده بود: ” محقق و مشاور کسب و کار تکنولوژی محور هستم؛ تفکراتم انقلابی است و دغدغه ام جامعه مهدوی است، پر از نقص و اشکالم”

حاج اسحاق شاکری یکی از فرماندهان پایگاه شهید شاکری پیرامون خصوصیات مذهبی وی می گوید: هر وقت در ایام محرم به لار می آمد شور و شوق خاصی برای خدمت به دستگاه امام حسین(ع) داشت، از یک سو جلودار و علم به دست خدمت می کرد و از سوی دیگر در آشپزخانه حضرت ارباب در خدمت عزاداران حسینی بود.

این نخبه علمی لارستانی که فعالیت های چشمگیرش سبب رشد و شکوفایی مرکز تحقیقات اصفهان نیز شده بود در سن ۴۳ سالگی و همزمان با ایام سالروز عروج ملکوتی امام راحل به دعوت حق لبیک گفت.

میلاد لارستان این ضایعه را خدمت خانواده محترم ایشان و همچنین خانواده علمی منطقه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر مسالت می نماید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یکی از نخبگان علمی “لارستان” و خادم اهل بیت دعوت حق را در “اصفهان” لبیک گفت”

  1. رضا گفت:

    واقعاً خدا رحمتش کنه..
    خوش برخورد و دلسوز بود…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین