شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری مسابقات والیبال یادواره شاعر خلیل رویینا و دکتر زرین

مسابقات والیبال جنوب استان فارس به میزبانی لارستان برگزار خواهد شد.

فضل ا… بازیاری، رئیس هیئت والیبال لارستان، از برگزاری مسابقات به میزبانی لارستان خبر داد و گفت: مسابقات با حضور هشت تیم از  جنوب استان فارس در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات در دو گروه چهار تیمی و تیم ها در ابتدا به صورت دوره ای برگزار و سه تیم اول هر گروه به دور بعد صعود می کنند. در ادامه تیم های اول هر گروه استراحت و تیم دوم و سوم به صورت ضربدری با هم دیگر به رقابت خواهند پرداخت و همین روال به صورت حذفی در دور بعد هم برگزار تا دو فینالیست مسابقات مشخص و دیدار پایانی را برگزار نمایند.

رئیس هیئت والیبال لارستان ،ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و خانواده شاعر روینا و دکتر زرین خاطرنشان کرد: این رویداد به مناسبت دهه مبارک کرامت و یادواره دو عزیز از دست رفته خلیل رویینا و دکتر زرین صورت گرفته  که مسابقات در روزهای فرد ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

شایان ذکر است در این دوره از رقابت ها تیم های آسپار سیف آباد، ایمان طلایی بستک ، شاهین عمادشهر  ،کلینیک ساختمانی لوکس گراش ، همراهان گراش ، منتخب فرهنگیان گراش ، اداره کل راه و شهرسازی لارستان و شهید مختار حضور خواهند داشت.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین