شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
لارستان، گوشت قربانی نیست

تغییر سرنوشت منفی لارستان، تغییر سرنوشت منفی همه را بدنبال دارد

  و خداوند از سر کینه‌توزان عنود نخواهد گذشت… وزارت راه و شهرسازی، علی‌رغم اعلام نظر کارشناسی آن وزارت‌خانه در استقرار اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای در لارستان مسامحه نموده و در…

  و خداوند از سر کینه‌توزان عنود نخواهد گذشت…

وزارت راه و شهرسازی، علی‌رغم اعلام نظر کارشناسی آن وزارت‌خانه در استقرار اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای در لارستان مسامحه نموده و در پی پایمال کردن حق این مردم است و با بهانه واهی «خودتان مشکلتان را حل کنید» کنار کشیده و به اختلاف‌افکنی دامن میزند و برخی را در پیگیری چیزی که حقشان نیست به طمع می‌اندازد و عرض خود می‌برد و زحمت ما می‌دارد.

 نامه شماره ۷۵۶۶۱/۷۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۰۵  معاونت وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تصریح کرده که این اداره‌ی کل باید در جایی که اداره‌ی کل راه و شهرسازی دائر گردیده مستقر شود.

 ما نمی‌دانیم چقدر باید گفت، چه مدت باید نوشت، چقدر باید اجازه داد در این موقعیت برخی روی مغز مردم راه روند و دستور تحقق و تصویب آن از سوی محترم دولت به تاخیر اندازند و نماینده مجلس نیز با عدم جدیت لازم، آب را به آسیاب دیگران سرازیر نماید و به فاصله بیش‌از دو سال، حرکت لازم را انجام ندهد.

 حق‌کُشی بس است نگذارید لارستان بیش‌از این ضربه ببیند و بدانید که جامعه حکم ظروف مرتبطه را دارد،که فشار به هر نقطه از آن به تمام نقاط سرایت می کند.

 ضربه زدن به لارستان، ضربه به همه مناطق لارستان کهن است.

 تغییر سرنوشت منفی در لارستان، همه را به تغییر منفی گرفتار می‌نماید.

 همین‌طور که توسعه و تعالی لارستان، توسعه و تعالی سایر نقاط نیز بدنبال دارد.

 خصومت بس است، بیایید دست‌به‌دست هم دهیم و در آبادانی و توسعه کل منطقه اقدام نماییم، برای تحقق خواسته فوق موافقت معاون اول رییس‌جمهور جهت طرح موضوع بالا در هیئت دولت ضروری است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین