پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دستگاه های پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه لارستان افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از افزایش دستگاه پرداخت مکانیزه عوارض خروج از کشور(Cash less) در فرودگاه لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی اداره…

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از افزایش دستگاه پرداخت مکانیزه عوارض خروج از کشور(Cash less) در فرودگاه لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان ؛ امین الله صولتی گفت: این دستگاه به منظور تسهیل در پرداخت عوارض خروج از کشور در ترمینال مسافری این فرودگاه نصب و مسافران پروازهای خارجی بدون نیاز به مراجعه به شعبه بانک ملی، در کوتاه ترین زمان قادر به عوارض خروج از کشور خواهند بود.

وی افزود: به جز پرداخت وجه نقد، تمامی عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، اخذ صورتحساب، تغییر رمز، پرداخت عوارض خروج از کشور ، پرداخت قبوض و … با این دستگاه قابل انجام و به صورت ۲۴ ساعته عملیاتی است.

وی اظهار داشت : صحت عملکرد این دستگاه به صورت منظم توسط کارشناسان بانک ملی ایران مورد رسیدگی قرار می گیرد و در آینده نزدیک دستگاه خود پرداز سکه بهار آزادی در ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی نیز نصب خواهد شد.

شایان ذکر است مسافران یک ساعت قبل از پرواز، عوارض خروج خود را از طریق دستگاههای نصب شده در ترمینال مسافری پرداخت می کنند تا هنگام خروج از گیت گذرنامه با مشکل مواجه نشوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین