چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

خبر خوب/گشایش باجه پرداخت ارز مسافرتی در فرودگاه لارستان

  باجه پرداخت ارز مسافرتی بانک ملی ایران بعنوان نخستین شهرستان در کشور در فرودگاه بین‌المللی لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه…

 

باجه پرداخت ارز مسافرتی بانک ملی ایران بعنوان نخستین شهرستان در کشور در فرودگاه بین‌المللی لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان، امین‌الله صولتی بابیان اینکه هشتمین فرودگاه هستیم که در راستای رفاه حال مسافران با ویزای گردشگری پرداخت ارز مسافرتی امکان‌پذیر است، اظهار داشت: نحوه پرداخت ارز مسافرتی طبق شرایط و مقررات ارزی، پس از اخذ وجه ریالی از مسافران در شعب بانک ملی مرکزی لارستان، خنج، گراش و اوز و صدور حواله ارزی در گیت خروجی و رؤیت اصل گذرنامه و حواله، ارز پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه تمام متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید دارای مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه معتبر، ویزای معتبر با حداکثر ۶ ماه تاریخ اعتبار، بلیت کاغذی یا الکتریکی، قبض واریزی عوارض خروج از کشور باشند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی مرکزی لارستان (خنج، گراش و اوز) حواله دریافت ارز در باجه ارزی فرودگاه لارستان را اخذ کنند.

صولتی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی آیت الهی لارستان نخستین فرودگاه غیرمرکز استان در کشور بوده که دارای شعبه ارزی است افزود: علاوه‌بر منطقه لارستان، از شهرستان‌های هم‌جوار به‌ویژه گراش، خنج، اوز، جویم، لامرد، بستک، بندرلنگه، جهرم و حتی استان بوشهر از این شعبه ارز دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در باجه ارزی فرودگاه بین‌المللی آیت الهی لارستان با تمهیدات اندیشیده شده، حداکثر زمان سپری شده مشتری برای دریافت ارز کمتر از ۵ دقیقه است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به اینکه به ازای هر مسافر بالای ۵ سال حداکثر ۵۰۰ دلار ارز مسافرتی در شعبه ارزی باجه بانک ملی این فرودگاه پرداخت می‌شود، اضافه کرد: مشتریان باید طبق مقررات ۳ ساعت قبل از پرواز جهت دریافت ارز حضور داشته باشند.

در آیین افتتاح این باجه، رییس شعب بانک ملی در استان فارس با بیان اینکه ۱۷۴ شعبه بانک ملی در استان فارس خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: ما در راستای مسئولیت اجتماعی خود قدم‌های زیادی برداشتیم از جمله با پیگیری نماینده و فرماندار در جاده جهرم لار ۲۰۰ میلیارد تومان تزریق بودجه داشتیم که من در مسیر آمدن به لار دیدم که دارد کار انجام می‌شود.

کریم ریگی‌زادگان با بیان اینکه دست نیاز بانک ملی به سمت شماست، افزود: حوزه لارستان همیشه یکی از حوزه‌های خوب محسوب می‌شود اما در سال‌های اخیر شاهد کاهش سپرده‌گذاری بوده‌ایم اگر شما کمک کنید و افزایش سپرده داشته باشیم، می‌توانیم در مقوله اقتصاد و تولید کمک کنیم.

رییس شعب بانک ملی استان فارس قول داد: در آینده نزدیک دستگاه‌های خودپرداز هوشمند ارزی (BTM) نیز از در فرودگاه لار نصب شود تا مشتریان و متقاضیان واجد شرایط این امکان را داشته باشند که مبلغ ارز مصوب را با دستگاه‌های خودپرداز دریافت کنند و خدمات دریافت ارز ۲۴ ساعته شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “خبر خوب/گشایش باجه پرداخت ارز مسافرتی در فرودگاه لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر مسولینی که به مردم خدمت میکنند .رضایت مردم یقین داشته باشید که رضایت خدا به دنبال دارد

  2. لاری ساکن در قطر گفت:

    چه عشقی میکنند بعضی ها از برقراری باجه تخصیص ارز سفری به دنیا واطراف به نمایید تا ببینید چه خبر. است وما کجاییم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین