جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تعهد به نظام اسلامی با مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر، منافاتی ندارد

سیاست های نظام اسلامی به سمتی است که حس مطالبه گری و نقادی در جامعه تقویت شده و فضا برای روشنگری همچنان باز و شفاف بماند و این دستاورد بزرگ باید حفظ و تقویت شود.

جلسه بصیرتی و معرفت افزایی فرماندهان و افسران نیروی انتظامی منطقه لارستان بزرگ و شهرستان های خنج، گراش، اوز، مهر و لامرد با دعوت از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در سالن کنفرانس منطقه انتظامی شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان در این جلسه،  دکتر مهدی زارع ضمن ابراز مسرت از حضور در جمع افسران انقلابی،  ولایت مدار و علاقمند به نظام اسلامی گفت: با وجود شما افسران متعهد و دلسوز نظام اسلامی، این کشور هیچ گاه گزندی به آن وارد نخواهد آمد و بحران های بزرگ را پشت سر خواهد گذاشت.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، ادامه داد: دلسوزی و تعهد به نظام اسلامی به هیچ عنوان با مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر، منافاتی نداشته و کسانی که دلسوزانه پیگیر رفع منکرات و ترویج معروف در جامعه هستند؛ سربازان واقعی نظام و ولایت خواهند بود.

 زارع متذکر شد: سیاست های نظام اسلامی به سمتی است که حس مطالبه گری و نقادی در جامعه تقویت شده و فضا برای روشنگری همچنان باز و شفاف بماند و این دستاورد بزرگ باید حفظ و تقویت شود.

 وی ضمن اشاره به ساختار اقتصادی و حاکمیتی برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس، اظهار کرد: اگر چه این کشورها به مدد دلارهای فراوان ناشی از فروش نفت و جمعیت کم در رفاه نسبی قرار دارند؛ اما هیچ وقت مفهوم پرسشگری و نقادی را در جامعه تجربه نکرده اند؛ به گونه ای که فساد در اقتصاد آن کشورها نهادینه شده و مردم آن جوامع،  فساد شاهان و حاکمان را به عنوان یک موضوع مسلم پذیرفته اند. کشور تا زمانی که دغدغه های دلسوزان آن برای اصلاح امور وجود داشته باشد،  در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد و هجمه های هیبریدی و سایبری دشمن، هیچ گاه باعث به نتیجه رسیدن سیاست های ضد ایرانی دشمنان به منظور تجزیه کشور و فروپاشی ایران نخواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، در خاتمه سخنان خود از اعلام آمادگی این واحد دانشگاهی به منظور برگزاری نشست های بصیرتی با حضور کارشناسان خبره و استادان توانمند  این واحد دانشگاهی خبرداد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تعهد به نظام اسلامی با مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر، منافاتی ندارد”

  1. لارستانی از کویت گفت:

    خوب بود ایشان به جای حمله به کشورهای همسایه به وضع نابسامان اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم می پرداختند رفاه نسبی مردم خوب لارستان تحت تاثیر این مناطق همسایه. است ورونق دانشگاه آزاد لارستان هم بی تاثیر از خیران و بزرگواران لارستانی. نیست. به نظرم نظر ایشان چندان مورد توجه مردم. لارستان بزرگ. نباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین