جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مسوول هیئت کشتی لارستان، در سمینار روسای هیئت های فارس

به هیئت های کشتی شهرستان ها توجه ویژه شود

مسوول هیئت کشتی لارستان، به خارج شدن خانه های کشتی فارس از لیست ماده ۸۸ و توجه ویژه هیئت کشتی استان به کشتی شهرستان ها تاکید کرد. 

مسوول هیئت کشتی لارستان، به خارج شدن خانه های کشتی فارس از لیست ماده ۸۸ و توجه ویژه هیئت کشتی استان به کشتی شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در اولین سمینار روسای هیئت های کشتی شهرستان های استان فارس در سال ۱۴۰۱ که به میزبانی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: هیئت کشتی شهرستان ها بدون هیچ گونه چشم داشتی شبانه روز برای ارتقای کشتی فارس و شهرستان خود تلاش می کنند که جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیئت کشتی استان فارس بایستی توجه ویژه ای به هیئت کشتی شهرستان ها به ویژه هیئت های فعال و قهرمان پرور داشته باشد، گفت: مسابقات و دوره های آموزشی رسمی و دیگر برنامه ها نباید فقط در مرکز استان برگزار شود و مجوز میزبانی به شهرستان هایی که توان برگزاری دارند نیز داده شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان تصریح کرد: برگزاری پیکارهای کشتی قهرمانی استان فارس و کشور و همچنین جشنواره ها در شهرستان ها، شور و شعف خاصی در میان اقشار مختلف جامعه ایجاد می شود که این موضوع باعث جذب نونهالان و نوجوانان به سوی کشتی می شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان در ادامه به موضوع قرارگرفتن خانه های کشتی شهرستان ها در لیست ماده ۸۸ اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کشتی ورزش اول کشور محسوب می شود و قهرمانان زیادی از شهرستان های ایران در سطح جهانی و المپیک افتخارآفرینی می کنند، فدراسیون کشتی بایستی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، خانه های کشتی سراسر کشور را از لیست ماده ۸۸ خارج کند.

گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص مجوز برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی استان فارس به  شهرستان ها، بررسی عملکرد کشتی گیران رده سنی پایه استان، برگزاری دوره های کنترل و دانش افزایی به صورت دوره ای برای مربیان کشتی آزاد و فرنگی فارس و اصلاح رتبه بندی هیئت های کشتی شهرستان ها بحث و تبادل نظر و تصمیم های موثری گرفته شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین