سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

در کدام دوره فرهنگ، برهنگی و بی حجابی را فرهنگ خوانده اند؟….

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال پیامی به میلاد لارستان ضمن اعتراض نسبت به وضع عفاف و حجاب در جامعه سخنی هم با دختران این سرزمین داشته که در…

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال پیامی به میلاد لارستان ضمن اعتراض نسبت به وضع عفاف و حجاب در جامعه سخنی هم با دختران این سرزمین داشته که در ادامه مرور می نماییم…

دخترم، خواهرم، با تو اندکی سخن دارم…… گفته هایی از مهربانی و شعف…. کوتاه سخن هایی از سر مهر و عطوفت….. واژه هایی با عشق و غرور زنانه…. می نویسم و دوست دارم که بخوانی…. آهسته آهسته می نویسم و آرام آرام بخوان…. عزیزم، نور دیده ی من…. به کجا چنین شتابان!!!!!!

تا کدامین فراسوی جهان و با کدامین افسار رها شده….. با توام ای شناسنامه خانواده…. با توام ای شناسنامه طایفه…. با توام ای غیرت جامعه…. و بالاخره با توام ای به قول خودت رها شده از بندهای دست و پا گیر!!!!!!!!!!!! …….

خبر داری که صیادهای کوچه و خیابان تو را زیر نظر دارند؟؟؟؟!!!!

خبر داری که در پس این آزادگی ساختگی چه بندهایی به پایت ، به گردنت ، به وجودت و بالاخره به وجدانت بسته ای؟؟؟!!!!

در کدامین دوره و در کدامین فرهنگ، برهنگی و بی حجابی را، فرهنگ خوانده اند که اگر چنین بود…….. مگر بویی خوش تر از رایحه نجابت می توان یافت که خود را با رنگ و لعاب در معرض دید هر هرزه ای قرار می دهی؟؟؟!!! …..

مگر حجب و حیا و زیبایی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فراتر و زیادتر از هر دختر و زنان عالم خاکی نبود. پس چرا خودنمایی ننمودند؟؟؟؟!!!! چرا لحظه ای حتی در مقابل فرد نابینا بی حجاب ظاهر نشدند؟؟؟!!!!

مگر حضرت مریم سلام الله علیها هنگامی که برای وضو در کنار چشمه، فرشته وحی را در قالب یک جوان زیبا رویت کردند به خدا پناه نبردند؟؟؟؟!!!! یک عالمه ترس خدایی را اظهار کردن اما ترسی که ترس از عفافشان هست….

« إنّی أعُوذُ بِآلرَّحْمّٰنِ مِنکَ إنْ کُنتَ تَقیّٖا »
مریم بودن بخشی از هویت دخترانه ی ، دختران زمین است…..

چرا حجاب را نه تنها از سر که بلکه از چشم و گوش و زبان و دیگر اعضا و جوارح برداشته ایم؟؟؟!!! چرا لقه ی لقه ی زبانمان شده که دلمان پاک‌ باشد، ظاهر ربطی به دیگران ندارد؟؟!!! صد البته که ربط دارد…. مگر کوچه و خیابان اتاق شخصی شماست.

مگر عبور از چراغ قرمز خظا نیست؟؟؟ مگر از دیوار خانه دیگران بالا رفتن جرم نیست؟؟؟ مگر نشان فرهنگ و شخصیت این نیست که برای ورد به اتاق شخصی شما باید درب اتاق را بزنند؟؟؟؟

چرا اجازه می دهی که از خط قرمز و حریم خصوصی شما رد شوند؟؟؟ چرا به خود اجازه می دهی که بدون اجازه به قلب هر کس و ناکسی وارد شوی؟؟؟؟؟!!!!

چرا خود را برای مدت چند صباحی برای دل دیگران می آرایی؟؟؟!!!! مگر غرور نداری که اجازه می دهی هر رهگذر کوچه و بازاری تو را برانداز کند؟؟؟؟؟!!!!!

گل تا وقتی که در گلبرگ هایش نهان است تازه و جوان و زبیاست اما به محض برداشتن حجاب نه تنها نگاه ها که بلکه دست ها هم به طرفش دراز می شود و او را از اصلش جدا می کنند و در آخر پرپر شده و زیر پاها له می شود….

و تو خود قضاوت کن خواهر من…

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “در کدام دوره فرهنگ، برهنگی و بی حجابی را فرهنگ خوانده اند؟….”

  1. لاری. معلم گفت:

    دیگر این نصایح وپند واندرزها توخالی که چهل سال است در بوق و کرنا کرده اید وهیچ نتیجه ای هم نداده است. را کنار بگذارید مردم بی حجاب نیستند اما دیگر این حرفهارا هم قبول ندارند بیایید فکری به حال معیشت وکار ودرامد برای جوانان باشید تا هرزگی وصیغه وتن فروشی کم شود. آری برادر ی که دلخوش. به نصیحت هستی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین