جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

10 حوزه قضایی جنوب فارس زیرمجموعه زندان لارستان اند؛ سال گذشته 39 زندانی بدهکار زندان لارستان با کمک خیرین آزاد شدند؛

همزمان با هفته قوه قضائیه ،رئیس دادگستری ،دادستان ،بازپرس ،قضات و دادیاران دادسرای لارستان ضمن بازدید از زندان لارستان از نزدیک با زندانیان دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی…

همزمان با هفته قوه قضائیه ،رئیس دادگستری ،دادستان ،بازپرس ،قضات و دادیاران دادسرای لارستان ضمن بازدید از زندان لارستان از نزدیک با زندانیان دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی نمودند.

هادی اهالی رئیس زندان لارستان در حاشیه این بازدید ضمن گفتگو با خبرنگار میلادلارستان اظهار داشت:  زندان لارستان از ۱۰ حوزه قضایی لار ،لامرد،مهر ،گراش، خنج،اوز،جویم،بنارویه،بیرم و اشکنان و همچنین دو شعبه تعزیرات لار و لامرد زندانی پذیرش مینماید و زندانیان این زندان بجز ۴۳ نفر محکوم مالی ،مابقی بدلیل جرائم عمد در حال تحمل کیفر می‌باشند.

این مقام مسئول اضافه نمود: در یکسال گذشته تعداد ۳۹ نفر زندانی بدهکار با کمک ۴۱۷ میلیون تومانی خیرین از زندان آزاد شده اند که اصل بدهی آنان مبلغی حدود دو میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان بوده و با وساطت شورای حل اختلاف زندان و واحد مددکاری منجر به اخذ رضایت شکات گردیده است.

اهالی افزود: خیرین این حوزه علاوه بر کمک به آزادی زندانیان، از کمک به خانواده آنان و کمک به امورات فرهنگی، ورزشی، رفاهی و درمانی زندانیان نیز دریغ ننموده اند.

رئیس زندان لارستان در ادامه در خصوص اجرای فعالیتهای فرهنگی نیز به اجرای برنامه همه روزه صبح روشن (روخوانی قرآن توسط کلیه مددجویان)، کلاسهای احکام، روخوانی و حفظ قرآن و تشکیل اندرزگاه قرآنی، برنامه های حرفه آموزی، اشتغال درون زندان، مطالعه کتاب و برنامه های ورزشی مختلف از جمله ورزش زورخانه ای و پهلوانی اشاره نمود.

قابل ذکر است کتابخانه زندان دارای تقریبا ۴۰۰۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف بوده و حدودا ۶۰ درصد زندانیان روزانه ساعاتی از وقت خود را صرف مطالعه کتاب می نمایند .

خبرنگار؛ سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “10 حوزه قضایی جنوب فارس زیرمجموعه زندان لارستان اند؛ سال گذشته 39 زندانی بدهکار زندان لارستان با کمک خیرین آزاد شدند؛”

  1. لارستانی از بخش بیرم گفت:

    این زندان در حوزه جغرافیایی شهرستان اوز ودر فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد وطرفی اوز شهرستان مستقل ودارای دادگستری مستقل هم می باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین