سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
استاندار فارس در جمع مردم صحرای باغ:

از طریق سد سلمان و انتقال آب خلیج فارس به آبرسانی صحرای باغ کمک می کنیم؛ برای بیمارستان صحرای باغ بخش خصوصی وارد شود

همان گونه که در خبرها امده بود، استاندار فارس امروز با حضور در بخش عمادشهر و با بهره برداری از گازرسانی به این بخش شروع خدمت رسانی دیگری را از سوی…

همان گونه که در خبرها امده بود، استاندار فارس امروز با حضور در بخش عمادشهر و با بهره برداری از گازرسانی به این بخش شروع خدمت رسانی دیگری را از سوی دولت برای ملت عملیاتی نمود.

به گزارش میلاد لارستان در حاشیه این مراسم  عثمان محمدی معاون مدرسه علوم دینی اهل سنت عمادشهر با بیان مهمترین درخواست های مردم عماد شهر بیان داشت:

مهم ترین درخواست های این بخش شامل موارد مختلفی می باشد که نیازمند حمایت شخص استاندار جهت مرتفع نمودن آنها می باشیم. وی به بیان کمبودها و درخواست ها اشاره نموده و افزود: کمبود نیرو در بخشداری، افزایش اعتبارات دولتی در کنار کمک های خیرین، اخذ مجوز بیمارستان ۶۴ تختخوابی با توجه به تامین هزینه توسط خیر محلی، سرعت بیشتر در علمک گذاری گاز و تزریق بودجه جهت بازسازی معابری که گازکشی و علمک گذاری شده است، روکش و تعریض آسفالت جاده های صحرای باغ با توجه به تردد زیاد وسائل نقلیه از هرمزگان به سمت لامرد، عدم دسترسی به آب پایدار و نامناسب بودن آب شرب مصرفی، بازسازی سد خاکی بهش صحرای باغ با توجه به خراب شدن آن در سیل اخیر، پاسخگویی مسئولین در خصوص خرابی محصولات کشاورزان به دلیل خراب شدن سد موجود و روان شدن آب آن به سمت زمین های کشاورزی که نشان از عدم کار کارشناسی ایجاد سد داشته است، استقرار ادارات با توجه به اینکه ۱۷ سال است عمادشهر ارتقا پیدا کرده مخصوصا استقرار اداره آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، اداره ثبت احوال و پلیس+۱۰  از جمله مهمترین درخواست ها می باشد.

استاندار فارس نیز در ادامه طی  سخنانی با بیان اینکه درخواست های مردم صحرای باغ را به جد پیگیری نموده و امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود عمل نماییم  اظهار داشت: در بحث گاز امیدواریم کل شهرستان لارستان تا سال آینده دارای گاز شوند البته باید مردم نیز در مصرف گاز صرفه جویی نمایند زیرا منابع خداوندی نیز دارای محدودیت خاصی هستند و باید برای افزایش بهره وری صرفه جویی نمود.

وی به موضوع جاده های بخش صحرای باغ نیز اشاره نموده و افزود: جاده موجود مناسب این منطقه نیست و باید تلاش شود تا با کمک خیرین و دولت جاده ها با انعقاد تفاهم نامه ارتقا یابد و مخصوصا تعریض جاده ها با کمک خیرین صورت پذیرد.

ایمانیه به موضوع آبرسانی نیز اشاره نموده و بیان داشت: حتما از طریق انتقال آب خلیج فارس و آب سد سلمان فارسی و همچنین غنی سازی منابع آب زیر زمینی کمک هایی صورت خواهد گرفت تا مردم این منطقه از آب شرب مناسب بهره مند گردند.

استاندار فارس با بیان اینکه  از نظر قانون به ازای هر هزار نفر جمعیت یک تخت بیمارستانی تعلق می گیرد اظهار داشت:  با توجه به جمعیت ۱۳ هزارنفری این بخش  باید بخش خصوصی یا خیرین پای کار بیایند اما اگر خیر بیمارستان را بسازد و دولت بخواهد آن را اداره کند این مورد با موانع قانونی روبروست مگر اینکه بیمارستان خصوصی ایجاد شود بگونه ای که هزینه خاصی به دولت تحمیل نگردد.

ایمانیه  به موضوع کمک به کشاورزی منطقه و استقرار ادارات نیز اشاره نموده و بیان داشت:  در موضوع سد نیز قطعا هر راهی که بتوانیم پیش خواهیم برد تا حتی یک قطره آب نیز هدر نرود. همچنین  بحث برق و آب شهرک صنعتی را به صورت جدی پیگیری می نماییم تا  به نتیجه برسد.

وی اظهار داشت: اطمینان داشته باشید نگاه دولت نگاهی عدالت محور خواهد بود و ما نیز ادعا داریم که بر مبنای عدالت و همراهی کار خواهیم کرد. ایمانیه محبت بین شیعه و سنی دراین منطقه را حقیقی دانست و افزود: حتما با وحدت در مقابل دشمن خواهیم ایستاد.

به گزارش میلاد لارستان با بهره برداری از گازرسانی به شهرستان های لارستان و گراش با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تعداد  ۲۲ روستا و ۴۴۶۶ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

ح/۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین