سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

چه تعداد خانوار در بخش “صحرای باغ” از نعمت گازرسانی برخوردار شدند؟!

 با اجرای طرح  گازرسانی عماد شهر علاوه بر عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ، ۱۵ روستای تابعه شامل، دیده بان، کردشیر، گاوبست، آبکوهی، تل کشی، کارگاه، باغ، کشکویه، ده میان، خلور،…

 با اجرای طرح  گازرسانی عماد شهر علاوه بر عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ، ۱۵ روستای تابعه شامل، دیده بان، کردشیر، گاوبست، آبکوهی، تل کشی، کارگاه، باغ، کشکویه، ده میان، خلور، دشتی، زروان، حسین آباد و هرمود از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان دهقان فرماندار ویژه لارستان با اعلام این خبر بیان داشت:  طرح فوق شامل ۲۴۰ کیلومتر شبکه گاز رسانی است.

وی افزود: : عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ از سال ۹۶ آغاز شده بود که در سفر مهرماه ۱۴۰۰هیات دولت به استان فارس و بنا به ضرورت واهمیت آن در دستور ویژه برای تامین و تزریق اعتبار و شتاب بخشی مراحل اجرای آن قرار گرفته بود.

نماینده عالی دولت در لارستان خاطر نشان کرد:با افتتاح این پروژه بیش از یک هزار و ده خانوار شهری و ۲ هزار و ۲۵۰ خانوار روستایی از گاز برخوردار خواهند شد. وی اضافه کرد: همچنین برای اجرای این پروژه ۳ هزار فقره انشعاب در بخش صحرای باغ لارستان به وجود آمده است.

تاکنون و بر اساس آخرین برآوردها رقمی افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح مهم گازرسانی توسط دولت هزینه شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین