پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، رتبه یک را به بیمارستان امیدوار اوز اختصاص دادند

 در پی حضور ارزیابان وزارتی و بررسی بیمارستان امیدوار اوز، این مرکز درمانی موفق به کسب رتبه یک تقسیم بندی بیمارستانی در کیفیت بر اساس استانداردهای اعتباربخشی شد. به گزارش…

 در پی حضور ارزیابان وزارتی و بررسی بیمارستان امیدوار اوز، این مرکز درمانی موفق به کسب رتبه یک تقسیم بندی بیمارستانی در کیفیت بر اساس استانداردهای اعتباربخشی شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشکده در تشریح این دستاورد اظهار داشت: اعتبار‌بخشی به معنی ارزیابی سیستماتیک مراکز ارائه خدمات سلامت با استانداردهای مشخص است؛ استانداردهایی که بر بهبود مداوم کیفیت، بیمار محور بودن و بهبود امنیت بیمار و کارکنان تاکید دارد.

وی با اشاره به این نکته که اعتباربخشی برای تشریح کیفیت خدمات بهداشتی- درمانی کاربرد دارد و به نوعی موثرترین ابزار و روش برای ارتقای کیفیت و جلب رضایت و اعتماد عمومی از خدمات بیمارستانی در دنیا محسوب می‌شود اظهار داشت: امسال نسل پنجم اعتباربخشی با رویکرد بهبود کیفیت از دریچه چشم بیمار از سوی وزارت بهداشت تدوین و ابلاغ شد که اعتبار بخشی اخیر بیمارستان اوز نیز بر همین اساس بوده است.

معاون درمان دانشکده ضمن ابراز خرسندی از کسب رتبه یک بیمارستانی برای مرکز درمانی امیدوار اوز افزود: اعتبار بخشی بیمارستانی به شکل دوسالانه انجام می شود و رتبه اختصاص یافته به بیمارستان نیز ارتباط مستقیمی با درآمد و تخصیص اعتبار آینده آن مرکز درمانی دارد که به حمدالله با تلاش پرسنل، همکاری بی دریغ خیرین و همراهی مردم قدرشناس شهرستان اوز موفق به کسب این رتبه در بیمارستان امیدوار شدیم.

آزادگان در انتها از اعتباربخشی سه بیمارستان دیگر مجموعه در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاشهای انجام شده از سوی مسئولین و پرسنل بیمارستانهای لار، خنج و بیرم، بتوانیم به امتیاز قابل قبولی در اعتباربخشی این مراکز درمانی دست یابیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، رتبه یک را به بیمارستان امیدوار اوز اختصاص دادند”

  1. قابل توجه مسولان علوم پزشکی. لارستان گفت:

    خیران ونیکوکاران اوز دراین بیمارستان سنگ تمام گذاشته اند جا دارد که مسولان علوم پزشکی لارستان نسبت به تجهیز آن بیمارستان واز جمله دستگاه CT. اسکن که وزیر بهداشت هم قول آنرا داده اند. اقدام عاجل نمایند

  2. کارمند بیمارستان اوز گفت:

    آیا میدانید درجنوب فارس بیمارستان باسابقه شهرستان اوز بعداز بیمارستان لار دومین بیمارستان منطقه بوده است اما دراین سالها بخاطر عدم رعایت مساوات و برابری وعدم عدالت این بیمارستان مظلوم واقع شده است تا جاییکه دستگاه CT. اسکن که قول آنرا وزیر داده است به بخش بیرم. واگذار میکنند واین سبب گله مندی مردم شده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین