دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11
با حضور در کمپ تیم های ملی صورت گرفت؛

دیدار فرماندار ویژه لارستان با جوان لارستانی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حضور در کمپ تیم های ملی، با جوان لارستانی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی دیدار کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حضور در کمپ تیم های ملی، با جوان لارستانی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی دیدار کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان با حضور در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران با محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، پس از ورود به کمپ تیم های ملی سردار شهید قاسم سلیمانی، به شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در محوطه بیرونی فدراسیون کشتی دفن شده است، ادای احترام کرد.

داریوش دهقان سپس با حضور در کمپ تیم های ملی کشتی، از خانه های کشتی شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی بازدید کرد.

وی در ادامه در یک فضای صمیمی پای درد و دل این کشتی گیر لارستانی نشست و گفت: باید تلاش کرد تا قدردانی از نخبگان ورزشی در کشور به یک فرهنگ اجتماعی تبدیل و از تجربه و دانش آنان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با تاکید بر اینکه نخبگان عرصه ورزش گنجینه گران بهایی هستند که باید قدردان تلاش ها و افتخارآفرینی آنان بود، افزود: نخبگان ورزشی در هر جامعه ای به طور محدودی ظهور می کنند؛ از این رو باید از آنان حمایت ویژه شود.

داریوش دهقان، نخبگان و ورزشکاران برجسته را الگویی شایسته برای جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: باید با برجسته سازی و معرفی قهرمانان و ارزش نهادن به افتخارآفرینی آنان، شور و نشاط نسل جوان را افزایش و آنها را به سوی ورزش سوق دهیم.

وی برای محمدرضا عسکرپور لارستانی در ادامه راه قهرمانی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و قول حمایت و همراهی را به این کشتی گیر داد.

در پایان محمدرضا عسکرپور جوان لارستانی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان ضمن تشکر از حضور فرماندار ویژه لارستان، گفت: حضور شما در کمپ تیم های ملی باعث افتخار است و روحیه من را برای ادامه راه قهرمانی دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه این دیدار صمیمی شما باید الگویی برای دیگر مسوولان باشد، گفت: تا به حال هیچ مسوولی از لارستان را ندیدم که در محل اردوی تیم ملی با من دیدار کند و صمیمانه پای درد و دل یک ورزشکار بنشیند.

محمدرضا عسکرپور افزود: سال ها است در اردوهای مختلف تیم ملی حضور دارم و در میادین بین المللی و کشوری برای لارستان افتخارآفرینی کردم اما هیچ مسوولی از نزدیک با من دیدار نکرده است.

این کشتی گیر لارستانی در پایان از حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تشکر و قدردانی کرد و خواستار حمایت همه جانبه از قهرمانان ورزش لارستان شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین