پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 25

افتتاح پنج طرح عمران شهری لار با اعتباری افزون بر 292 میلیارد ریال در هفته دولت

نشست خبری شهردار لار و روسای فعلی و سابق شورای اسلامی این شهر با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در محل دفتر شهردار برگزار شد.

نشست خبری شهردار لار و روسای فعلی و سابق شورای اسلامی این شهربا اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این نشست خبری، نواز شریفی لاری شهردار لار، خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار و زینل قنبری رئیس سابق این شورا به ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و شورا  و همچنین طرح های افتتاحی هفته دولت پرداختند.

در ادامه این نشست، خبرنگاران سوالات مورد نظر خود را مطرح و مدیران شهری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

تقدیر از خبرنگاران از برنامه های پایانی این نشست بود.

شهردار لار در این نشست خبری، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت را گرامیداشت و گفت: پنج طرح عمرانی، زیر بنایی، خدماتی و رفاهی شهری با اعتباری افزون بر ۲۹۲ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

نواز شریفی لاری افزود: مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری پارک سلامت واقع در حاشیه بلوار غدیر شمالی یکی از این طرح های افتتاحی است که با هدف رفاه و سلامت شهروندان با اعتباری افزون بر ۹۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل درآمد شهرداری اجرا شده است.

نواز شریفی لاری شهردار لار، اعلام کرد: پیاده راه شهرک ولایت با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال و طرح اصلاح هندسی بلوار غدیر شمالی با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از دیگر طرح هایی است که از محل درآمد شهرداری اجرا شده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد: اجرای زیر سازی و آسفالت معابر شهرجدید و شهر قدیم لار به متراژ ۴۶ هزار و ۴۳۵ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۳۷ میلیارد ریال از محل درآمد شهرداری از جمله طرح هایی است که با هدف تسهیل در عبور و مرور و مناسب سازی فضای شهری اجرا شده است.

این مدیر شهری؛ اجرای آسفالت لاین شمالی بلوار جمهوری اسلامی (چهل متری اول) شهر لار با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمد شهرداری و اعتبارات ملی را از دیگر طرح های افتتاحی هفته دولت امسال دانست.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح پنج طرح عمران شهری لار با اعتباری افزون بر 292 میلیارد ریال در هفته دولت”

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت پهلوان، واقعا که در این یک سال زحمت فراوان شورای شهر و شهرداری متحمل شده است . چشم نخورید انشالله. در سالی که گذشت شورای شهر وشهرداری فقط جلسه گرفت و گزارش خبری پخش کرد ولا غیر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین