یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید مسئولان استانی از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و طرح های توانمند سازی زنان شهر لار

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به همراه معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری که به شهر لار سفر کرده بودند، از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین طرح های توانمند سازی زنان در این شهر بازدید کردند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به همراه معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری که به شهر لار سفر کرده بودند، از طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین طرح های توانمند سازی زنان در این شهر بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این بازدید که  احمد دلاور، احسان طاهری و نسا خیل تاش معاونین فرمانداری ویژه لارستان، سرگرد پاسدار جواد مکاری جانشین فرمانده سپاه ناحیه لارستان، جمعی از مسئولین شهرستان، سحر یادگار فرد عضو شورای اسلامی شهر لار، امین منتظری معاونت خدمات شهری شهرداری لار، گوهر باقریه مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری ویژه لارستان و تنی چند از کارشناسان ادارات شهرستان، سید حسین حقایقی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و محمدی معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری را همراهی می کردند، با حضور در گلزار شهدای شهر لار، با قرائت فاتحه و گلباران قبور مطهر شهدا و والدین آسمانی شهدا، با آرمان های شهدا و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.

 مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری و هیئت همراه، سپس با حضور در مرقد حضرت آیت ا… سید مجتبی موسوی لاری نماینده فقید ولی فقیه در لارستان و حضرت آیت ا… سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید شهرستان، بر مقام شامخ روحانیت ادای احترام کردند.

زورخانه حضرت قمر بنی هاشم (ع) واقع در بوستان محمدی شهر لار که با مشارکت شهرداری این شهر و بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان احداث شده، مقصد بعدی این هیئت بود.

مرکز خیریه معلولین فجر لارستان و سرای جهاندیدگان مهر شهرستان از دیگر مکان هایی بود که مورد بازدید مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری و هیئت همراه قرار گرفت. در مرکز خیریه معلولین فجر لارستان، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به این هیئت پیوست و هیئت بازدید کننده را تا سرای جهاندیدگان مهر شهرستان همراهی کرد.

در بازدید، طی نشست هایی که با اعضای هیئت مدیره برگزار شد، مسائل و مشکلات پیش روی این دو مرکز خیریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم اعلام کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از محل بودجه در اختیار نماینده، به این دو مرکز اختصاص خواهد یافت.

 سید حسین حقایقی و خانم محمدی و هیئت همراه سپس به مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه (س) لارستان رفتند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مرکز، به پای درد دل مسئولان و زنان شاغل در این مرکز نشستند.

مقصد بعدی این هیئت بازدید کننده، پارک بانوان شهر لار بود. این پروژه که از سوی شهرداری این شهر و در کنار بوستان ملت (پارک شهر) لار در حال احداث است، تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پارک بانوان شهر لار که به مساحت یک هکتار و فضایی کامل ارگانیک در حال احداث است، شامل فضای پیاده روی، زمین مینی گلف، پیست دوچرخه سواری، زمین تنیس، آلاچیق های روباز و مسقف، فضای سبز متنوع با گل های فصلی، مرکز پایش سلامت، مرکز نگهداری از کودکان، بوفه و اتاق مدیریت می باشد.

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و طرح خود اشتغالی مدد جوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل این کانون، مکان پایانی این هیئت بازدید کننده بود.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین