جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بصیرت و بیداری عمومی، ضرورت جامعه ایرانی اسلامی

حادثه‌ای که در تهران رخ داد و یکی از هم‌وطنان را به ارتحال کشاند، عموم مردم جامعه و مسئولان کشوری را متأثر و جریحه‌دار کرد. طوری که سران قوا ضمن…

حادثه‌ای که در تهران رخ داد و یکی از هم‌وطنان را به ارتحال کشاند، عموم مردم جامعه و مسئولان کشوری را متأثر و جریحه‌دار کرد. طوری که سران قوا ضمن صحبت با مردم و خانواده داغ‌دار، قول کامل در پیگیری مسئله تا حصول نتیجه را دادند. به‌نحوی که پدر متوفی از گفتار رئیس‌جمهور ابراز اطمینان نمود و امیدوار به پیگیری کامل بود که ان‌شاءا… چنین نیز خواهد شد.

اما حوادثی که بعد از خاک‌سپاری مرحومه در کل کشور به وقوع پیوست، نشان از آمادگی کامل اغتشاشگران آموزش‌دیده برای ایجاد بی‌نظمی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی داشت.

استفاده از تسلیحات نظامی که اکنون نظامیان ایران از آن بهره نمی‌برند، تخریب بانک، مسجد، آتش زدن خودرو پارک‌شده مردم، آتش زدن مأمور پلیس و سوزاندن قسمتی از بدن او، آتش زدن اوراق قرآن، آتش زدن آمبولانس، تخریب امکانات عمومی جامعه، تعرض به خانم ها، کشیدن روسری از سر زنان و دختران و… نه  کار یک انسان ناراحت از مرگ خانم مهسا امینی است و نه اینان دلسوزان هستند .

دستگیری شش تن از لیدرهای اصلی در تهران که عضو گروه‌های تروریستی بوده‌اند و باز داشت سه تبعه کشورهای خارجی و کشتن برخی از افراد و مجروح نمودن جمعی از مأموران انتظامی، نشان‌دهنده یک عملیات سازمان‌یافته بنام مهسا امینی و به کام ضدانقلاب، معاند، صهیونیسم و استکبار جهانی است.

 پدر مرحومه ،موضع درستی اتخاذ کرد و اجازه سوءاستفاده نداد و اگر این‌ها برای مهسا امینی به صحنه آمده بودند باید میدان را ترک می‌کردند، اما عملکرد اینان نشان می‌دهد مسئله چیز دیگری است. وی گفت: «کسانی که از موضع مرگ مهسا دنبال سوءاستفاده هستند، هیچ ارتباطی با ما ندارند و ما نیز کاری به آنان نداریم، آن‌ها دلسوز ما نیستند.»

 پس بیدار باشیم و با بصیرت گام برداریم و به خود و جامعه ضربه نزنیم و در نقشه دشمن بازی نکنیم و دنیا و آخرت خویش را تباه نسازیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین