یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد:

شهرها و روستاهای پرجمعیت لارستان از شبکه دیجیتال بهره مند می شوند

میلاد لارستان: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، با ابراز خرسندی از وضعیت پوشش منطقه لارستان از شبکه های دیجیتال، گفت: در سال ۹۵ با توجه به همکاری و مشارکت مسئولین شهرستان لارستان سایر شهرها و روستاهای پرجمعیت از شبکه دیجیتال بهره مند می شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، با ابراز خرسندی از وضعیت پوشش منطقه لارستان از شبکه های دیجیتال، گفت: در سال ۹۵ با توجه به همکاری و مشارکت مسئولین شهرستان لارستان سایر شهرها و روستاهای پرجمعیت از شبکه دیجیتال بهره مند می شوند.

به گزارش میلاد لارستان؛ سیدتقی سهرابی که برای شرکت در همایش دو روزه اجلاس شاغلین فنی صدا و سیما به لارستان سفر کرده است، در حاشیه زیارت و بازدید از حرم مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از این بازدید، دیدار و آشنایی با مردم مومن و ولایتمدار لارستان است.

وی افزود: در این سفر همچنین ظرفیت های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی هنری این شهرستان بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با ابراز خرسندی از برگزاری موفق اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی لارستان، تصریح کرد: برگزاری برنامه های ماه محرم و رمضان با یک سری آداب و رسوم خاص و همچنین اجرای ویژه برنامه های هفته وحدت در لارستان باعث ترغیب اینجانب در سفر به این شهرستان شد.

سهرابی از سفر خود در آینده نزدیک به این شهرستان خبر داد و گفت: در حاشیه این سفر از اماکن فرهنگی، باستانی و مذهبی لارستان بازدید بعمل آمده و هدف اصلی هم آن است که این ظرفیت ها و قابلیت ها در رسانه ملی و استانی فارس به نحو مطلوبی منعکس شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان در خصوص میزان پوشش منطقه لارستان به شبکه دیجیتال، گفت: به لحاظ بُعد مسافت و شرایط اقلیمی شهرستان لارستان، خوشبختانه از پوشش این شهرستان به شبکه های دیجیتال رضایت نسبی وجود دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه مرکز شهرستان لارستان و مناطق پرجمعیت آن تحت پوشش کامل دیجیتال قرار دارند، یادآور شد: چند منطقه جدید در هفته های آینده نیز شبکه های دیجیتال راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال ۹۵ با توجه به همکاری و مشارکت مسئولین شهرستان لارستان سایر شهرها و روستاهای پرجمعیت از شبکه دیجیتال بهره مند می شوند.

سهرابی از شناسایی نقاط کور این شهرستان برای پوشش دهی شبکه دیجیتال خبر داد و اضافه کرد: در آینده نزدیک این مناطق نیز رفع نقص خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شهرها و روستاهای پرجمعیت لارستان از شبکه دیجیتال بهره مند می شوند”

  1. علی گفت:

    سلام
    کرمستج با جمعیت بالای ۲هزار نفر تمام کانالهای تلویزیونی قطع میباشد
    واین قطعی حدود یک سال و نیم میباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین