جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

مدیر کل سابق صدا و سیمای فارس معاون امور مجلس سازمان صدا و سیمای کشور شد

مدیر کل سابق صدا و سیمای فارس به سمت معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما منصوب شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی؛ در…

مدیر کل سابق صدا و سیمای فارس به سمت معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما منصوب شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی؛ در حکم پیمان جبلی خطاب به سید  تقی سهرابی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، شناخت و تجارب سازمانی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان “معاون حقوقی و امور مجلس” منصوب می‌کنم. با عنایت به طرح تحول سازمان بر اساس سیاست راهبردی هویت محوری و عدالت گستری انتظار می رود با اتخاذ تدابیر مناسب، نسبت به انجام مأموریت های محوله، اهتمام جدی داشته باشید .حوزه‌های مختلف سازمان در اجرای مأموریت های محوله همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت.

گفتنی است؛ سید تقی سهرابی دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات است. مدیریت مرکز صدا وسیمای مرکز فارس، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر کل روابط عمومی صدا وسیما، عضویت در شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌کشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما، معاونت اطلاعات و اخبار مراکز خراسان و آذربایجان غربی ، مدیریت تامین و پخش سیمای مراکز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریکا به عراق ،از جمله سوابق مدیریتی و کاری سهرابی به شمار می آید.

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به‌ عنوان مدیر و کارمند نمونه انتخاب شده که از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (۱۳۷۶) به‌عنوان گوینده برتر و یزد (۱۳۸۳) به‌عنوان مدیر خبر برتر بین مراکز استان‌ها و برگزیده بخش برترین‌های مدیران کل روابط عمومی‌کشور (۱۳۹۲) اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین