یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حذف بی‌سروصدای 2 نفر از نیروهای دفتر خبری لارستان؛‌نماینده پیگیر باشد؛‌صدا و سیما پاسخ دهد

بنا بر شنیده‌ها، ۲ نفر از نیروهای دفتر خبری صداوسیمای لارستان با اتمام مدت‌زمان قرارداد طرفین، برای ادامه کار دیگر تمدید نشدند. به گزارش میلاد لارستان، دفتر خبری صداوسیما یکی…

بنا بر شنیده‌ها، ۲ نفر از نیروهای دفتر خبری صداوسیمای لارستان با اتمام مدت‌زمان قرارداد طرفین، برای ادامه کار دیگر تمدید نشدند.

به گزارش میلاد لارستان، دفتر خبری صداوسیما یکی از پایه‌های اساسی در عرصه رسانه‌ای به‌منظور انتقال صدای مردم خطه لارستان به گوش مسئولان و از طرفی منبعی معتبر برای شناساندن این منطقه کهن و پرظرفیت به استان فارس و کشور است.

طی سالیان اخیر و با تلاش‌های نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی چند نیرو به مجموعه دفتر خبری لارستان افزوده و تلاش‌هایی نیز به‌منظور تجهیز این مرکز به ابزارهایی نظیر پخش زنده و ارتباط مستقیم با صداوسیما فارس و همچنین اختصاص بودجه برای ساخت استودیو در دفتر لارستان پیش‌بینی شد.

با ورود نیروهای جوان به دفتر خبری لارستان شاهد افزایش چشمگیر پوشش خبری اخبار این خطه از استان پهناور فارس بودیم و این مهم توانست گوشه‌ای از عقب‌ماندگی‌ها را رفع کند.

متأسفانه چندی پیش مطلع شدیم با اتمام مهلت قرارداد، ۲ تَن از ۴ نیروی موجود در دفتر خبری صداوسیما لارستان، قرارداد مجدد با آن‌ها منعقد نشده و به‌ناچار با این دفتر قطع ارتباط کرده اند.

بنابراین، در حال حاضر دفتر خبری صداوسیما در لارستان فقط ۲ نیرو دارد که یکی از آن‌ها به‌عنوان نیروی فنی و دیگری به‌عنوان خبرنگار فعالیت دارند.

همان‌گونه که همه می‌دانیم شغل خبرنگاری آن‌هم درزمینهٔ تولید اخبار تصویری نیازمند نیرو است و یک فرد به‌تنهایی قادر به انجام وظائف محوله نیست چراکه برای تولید یک گزارش تلویزیونی به سه نفر شامل گزارشگر، تصویربردار و تدوینگر نیاز است و برای انتشار اخبار و وقایع آن‌هم با دقت و سرعت‌بالا نیازمند حضور چند نیرو است تا اخبار به‌موقع و دقیق مخابره شود که در حال حاضر همه این اقدامات با یک نیرو انجام می شود.

آنچه را نباید فراموش کرد، حوزه فعالیت و پوشش دفتر خبر صداوسیما در لارستان بسیار گسترده است و انتظار می‌رود مسئولان صداوسیما مرکز فارس در ابعاد تجهیزات، نیرو و بودجه به این شهرستان توجه ویژه‌تری داشته باشند.

اکنون قریب به یک ماه از عدم تمدید قرارداد نیروها می گذرد و بنا بر شنیده ها، پیگیری چندانی برای بازگشت این نیروهای بیکار شده، صورت نگرفته است.

در پایان ضمن درخواست از مسئولان صداوسیمای فارس به‌منظور رفع مشکلات دفتر خبری لارستان، از مسئولان ارشد شهرستان نیز تقاضا می‌شود با پیگیری جدی مسائل مرتبط با دفتر صداوسیما لارستان، در اسرع وقت نسبت به رفع کمبودها گام بردارند.

لازم به ذکر است، میلاد لارستان حق پاسخگویی برای صداوسیما مرکز فارس و مسئولان لارستان از جمله فرماندار وییزه لارستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درزمینهٔ اقدامات انجام‌شده به‌منظور ارتقاء و پیشرفت دفتر لارستان و همچنین علت عدم تمدید قراردادهای نیروها محفوظ می‌داند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین