یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22
رئیس اداره اوقاف لارستان خبر داد:

طرح آرامش بهاری در لارستان برگزار می شود

میلاد لارستان: رئیس اداره اوقاف لارستان خبر داد:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان، گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از روز بیست و هشتم اسفندماه جاری تا روز سیزدهم فروردین سال ۹۵ در منطقه لارستان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان، گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از روز بیست و هشتم اسفندماه جاری تا روز سیزدهم فروردین سال ۹۵ در منطقه لارستان برگزار می شود.

حجت الاسلام ابوالفضل بوستانی در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری برای پنجمین سال متوالی است که در استان فارس و شهرستان لارستان برگزار می شود و در قالب اجرای آن شماری از روحانیان غیر بومی و بومی با استقرار در بقاع متبرکه پاسخگوی مسایل شرعی، مذهبی و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت رسانی به مسافران و زائران در بقاع متبرکه، مساجد بین راهی و اماکنی که زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه لارستان است، اجرا می شود.

بوستانی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) شهر لار، امامزاده میر ابول به(ع) بیرم و پارک حاشیه شهر لطیفی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این طرح برنامه های مختلفی از جمله برپایی خیمه معرفت دینی، نمایشگاه در زمینه عفاف و حجاب، خدمات رفاهی در قالب زائرسراها، توزیع چای و آب جوش رایگان، برگزاری مسابقات نقاشی برای زائران، مسافران و گردشگران نوروزی اجرا می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۰ روحانی بومی و غیربومی در این طرح با اداره اوقاف و امور خیریه لارستان همکاری خواهند داشت، ادامه داد: در ایام نووز ۹۵ با هدف ایجاد رفاه برای مسافران و زائران شهرستان لارستان، ایستگاه های صلواتی نیز در جوار حرم های مطهر و مساجد بین راهی این شهرستان برپا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان بیان داشت: شهرستان لارستان به دلیل برخورداری از ۱۲۰ بقعه و امامزاده واجب التعظیم همه ساله میزبان زائران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

وی درخصوص تعداد زائرین و بازدیدکنندگان از بقاع متبرکه در تعطیلات عید نوروز سال گذشته نیز، گفت: جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر از امامزادگان سطح لارستان زیارت کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین