جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسئول حراست فرمانداری ویژه لارستان معرفی شد

با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، موسوی مدیر کل حراست استانداری فارس، شهرداران و مسئولین حراست شهرداری های لار، لطیفی و خور و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، سرپرست…

با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، موسوی مدیر کل حراست استانداری فارس، شهرداران و مسئولین حراست شهرداری های لار، لطیفی و خور و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، سرپرست حراست فرمانداری ویژه لارستان معرفی شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه حراست چشم بیدار دستگاه‌های اجرایی است، گفت: حفظ آبروی افراد به عنوان بزرگترین امانت باید سرلوحه کار مسئولان حراست‌ها در ادارات و سازمان ها قرار داشته باشد. داریوش دهقان اظهار کرد: امانت، صداقت، تدین و تعهد از ویژگی های بسیار مهم مسئولان حراست دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: افرادی که در این واحد مهم اداری به کار مشغول هستند، باید از حیث صلاحیت های فردی و اجتماعی از سایر کارکنان سازمان بالاتر باشند. فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: انجام خدمت در واحدهای حراست از جهات مختلف کار بسیار حساس و خطیری است.

در ادامه مدیر کل حراست استانداری فارس هم در سخنانی اظهار داشت: امنیت یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بحث های موجود در هر کشور است که به طور کلی به شیوه حفاظت از ارزش های یک ملت و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن ارزش ها بحث می کند. موسوی تقویت ارتباط با همکاران در سازمان را از دیگر موارد بسیار مهم در واحد حراست‌ها دانست و اظهار کرد: اگر این ارتباط به هر دلیل شکل نگرفته و تقویت نشود به طور قطع بین شما و کارکنان یک دیوار بی اعتمادی کشیده خواهد شد که در دراز مدت سازمان را با مشکل مواجه می‌کند.

در ادامه از تلاش ها و زحمات چندین ساله اردشیر مکاری مسئول حراست سابق و بخشدار فعلی مرکزی لارستان با اهدا لوح سپاس از سوی حراست استانداری فارس، فرمانداری ویژه لارستان و حراست های شهرداری لار، لطیفی و خور تجلیل شد و احمد صادقی بعنوان سرپرست حراست فرمانداری ویژه لارستان معرفی شد.

احمد صادقی اهل شهر لطیفی و کارشناس ارشد جغرافیا است و پیش از این مسئول اتباع خارجه فرمانداری، کارشناس دفتر سیاسی و مسئول دببرخانه شورای تامین بود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین