یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان:16 کیلومتر راه روستایی ارد-مز پس از 5 سال هنوز به اتمام نرسیده است

راه روستایی ۱۶ کیلومتری ارد- مز پس از حدود ۵ سال هنوز به اتمام نرسیده است. به گزارش میلادلارستان خرداد ۹۶ بود که پرویز حیدری رئیس وقت اداره راه و…

راه روستایی ۱۶ کیلومتری ارد- مز پس از حدود ۵ سال هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش میلادلارستان خرداد ۹۶ بود که پرویز حیدری رئیس وقت اداره راه و شهرسازی خنج با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص راه روستایی ارد- مز با بیان اینکه  پیش از این آسفالت  ۵ کیلومتر از این مسیر از سمت ارد به اتمام رسیده است. بیان داشت:  تکمیل این مسیر با پی ریزی ۵ دستگاه ابنیه فنی از سوی اداره راه و شهرسازی خنج در دست انجام است.

حدود ۳ سال بعد و در فروردین ۹۹ راستیار مدیر وقت راهداری  اداره کل راه و شهرسازی لارستان از صدور مجوز احداث این راه  روستایی  قالب طرح ملی ابرار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداده و افزود: با پیگیری های صورت گرفته  معاون راهداری سازمان در اسفند ماه سال ٩٨ مجوز ٤٤ کیلومتر مرحله دوم طرح ابرار در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان صادر شد  که پروژه ارد – مز نیز با پیشنهاد این اداره کل مصوب و ابلاغ گردید. وی در پایان خاطر نشان کرده بود: انتظار است کمیته برنامه ریزی شهرستان خنج تامین اعتبار لازم جهت اجرای عملیات آسفالت در سال ٩٩ را در دستور کار قرار دهند .

چند ماه بعد و در خرداد ۹۹ باقری فرد مدیرکل وقت اداره کل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه  یکی از پروژه‌های مرحله دوم طرح ملی ابرار پروژه احداث راه روستایی ارد_ مز به طول ۱۷کیلومتر عرض ۶ متر است و ۳۶ ابنیه فنی نیز در این پروژه احداث خواهد شد اظهار داشته بود:‌ در حال حاضر احداث ۹ ابنیه فنی آن نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به ایکه این پروژه در دو شهرستان گراش و خنج واقع شده و توسط ماشین آلات راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال اجراست بیان داشته بود:  این طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال احداث است. باقری فرد اضافه نموده بود: با اتمام این پروژه نقش مهمی در رفع محرومیت از روستاهای منطقه و کاهش مسیر در این محور ها رخ خواهد داد.

به گزارش شهروند خبرنگار میلاد لارستان از آن زمان تاکنون به نظر می رسد غیر از همان چند ابنیه (احداث چند پل و زیرسازی)‌ که به اتمام رسیده گویا اتفاق خاصی در این مسیر رخ نداده است. میلادلارستان از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی خواستار روشنگری در این خصوص  و تشریح آخرین اقدامات انجام شده می باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان:16 کیلومتر راه روستایی ارد-مز پس از 5 سال هنوز به اتمام نرسیده است”

  1. ناظم گفت:

    سلام ازپیگیری میلادلارستان بسیار سپاسگزارم امیدوارم مسئولین پاسخ قانع کننده ای داشته باشند ویاحداقل این ۱۷کیلومتررابه پایان برسانند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین